Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med Diafarm foder?
  • #2   29. mar 2010 Link? Jeg kan simpelhen ikke finde noget om det.

• #4   29. mar 2010 Tak for linket. Altså det var heller ikke et foder jeg ville vælge, synes der er for meget korn i (herunder ris, majs og hvede)

• #5   29. mar 2010 Jeg bruger hans Maintenance Large Breed og indholdet ser måske ikke super ud, men mine hunde trives helt fantastisk på det.. Maintenance Large Breed er forholdsvis nyt og jeg tænkte at det da skulle prøves (kender ham der har engelykke) og jeg er meget imponeret...

Mine hunde æder som svin, de er normalt meget dårlige spisere, men det her foder er de bare vilde med... pelsen er god og ja... jeg kan ikke rigtig finde nogen dårlige sider af foderet...

• #6   29. mar 2010 Jo den dårlige side er måske at det indeholder en del korn produkter, men det er jeg så ikke så bekymret for så længe hundene trives så godt som mine gør..

• #7   2. apr 2010 jeg har fået en lang folder, fra en god kennel som kun fodre med det. og der står også alt omkring de forskellige produkter mht. indhold osv. Men som Tina siger så betyder det også meget om hundene trives med fodret. Jeg har hørt at specielt deres allergi-foder skulle være godt..
    Men tak for svarene.

Kommentér på:
erfaring med Diafarm foder?

Annonce