568 visninger
|
Oprettet:
6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
nå må vel hellere præsentere den nye {{forumTopicSubject}}
lille dreng. han hedder jarmo --
(link fjernet)
(link fjernet)
gude smuk og et rigtig lille energibundt. men en kærlig dreng
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.696
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
Men må man godt have så mange hunde som privatperson? Jeg troede nemlig kun man måtte have fire som en almindelig husstand..... Men det er vist også noget med byzone og den slags.....
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
jun 2008
mar 2008
tror egentlig det er fordi vi ved vi overholder lovens krav at vi ikke har tænkt videre over det.
jun 2008
Jeg kender som sagt slet ikke reglerne, men jeg undrer mig ofte over at folk har 5-6 hunde uden at være en kennel..... Da jeg jo troede man kun måtte have 4 i en husstand..... Men hvis det er noget man blot søger om tilladelse til, så giver det jo meget god mening, hvis det altså bliver benyttet.
mar 2008
det er jo mest af snopperi grunde - hvalpe kommer der jo ikke noget af og jeg sælger jo ikke mine hunde - men nu har jeg fået købt navnet net mæssig og rettigheds mæssig - så kan jeg lige så godt have navnet liggende,
dejligt i har fået kennel navn susanne - og tillykke med den nye - jeg kan desværre ikke se billedet - linket virker ikke..
men jo han er fra samme kennel som alle de andre..
mar 2008
jamen lige nu har jeg fire jeg kan udstille med.. har hele banden med til hillerød i maj -
men til wds skal jeg kun have akoya med af mine egne - han skal i champ klassen..
prinsen ser ellers skide godt ud - men han mangler lige den der umf for at kunne klare sig.. - men så skal jeg jo så handle jarmo her som er kommet hjem i træning. han skal i junior klassen og vi forventer os virkelig meget af ham.
også skal jeg handle hendes kongelige højhed prinsessen - den mest vindende tæve her hjemme de sidste par år. hun er ellers en prøvelse for hun er så vild og fjantet at hun nærmest minder mere om en tasmansk djævel - når man skal gøre hende klar skal alt være uden for rækkevidde - for hun griber fast i alt med forpoterne - smider med tingene og det minder mest af alt om en krigszone omkring hende.. men hun er gudesmuk - og når dommeren får hende på bordet tager hun sig sammen og smiler nærmest til ham og flirter... så jeg får nok at se til om lørdagen til wds.. der er et par stykke der har spurtg omjeg vil andle for dem de andre dsage -- det overvjer jeg stadig
hvem skal du have med
nå må vel hellere præsentere den nye