{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nå må vel hellere præsentere den nye
  • #1   31. mar 2010 Hvor er han sød tillykke med ham.

• #2   31. mar 2010 Åhr hvor er han bare dejlig. .tillykke med ham smiley

• #3   1. apr 2010 HUndemutter-- Nu spørger jeg lige om noget af ren nysgerrighed..... Han er super kær, men det er alle dine hunde jo. *S*

Men må man godt have så mange hunde som privatperson? Jeg troede nemlig kun man måtte have fire som en almindelig husstand..... Men det er vist også noget med byzone og den slags.....

• #4   1. apr 2010 vi bor i landzone og overholvder de 200 meter til nærmeste nabo som loven foreskriver - der ud over overholder vi antallet af kvm pr hund og hundende har 5000 kvm grund der er hegnet vi har som sagt før ikke opdræt. hvilket jo siger sig selv da vi kun har hanhunde osv. men vi har ikke søgt om tilladelse til at have over de 5 voksne hunde hundene - men det bliver vi jo nok nød til i nærmeste fremtid. bare for at holde stien ren

• #5   2. apr 2010 Tusind tak for svar. *S* Jeg har aldrig helt forstået de der regler nemlig, så jeg tænkte jo nok at det hele var som det skulle være. *S*

• #6   2. apr 2010 amen det hele er faktisk ikke som det skal være -- vi har jo netop ikke søgt.. har faktisk ikke skænket det en tanke -- så det var godt du skrev.. det skal vi selvfølgelig have gjort - bare for at holde den sti ren..

tror egentlig det er fordi vi ved vi overholder lovens krav at vi ikke har tænkt videre over det.

• #7   2. apr 2010 Hehe.... Nåh men så er det hele jo helt i orden lige om lidt ihvertfald. *g*

Jeg kender som sagt slet ikke reglerne, men jeg undrer mig ofte over at folk har 5-6 hunde uden at være en kennel..... Da jeg jo troede man kun måtte have 4 i en husstand..... Men hvis det er noget man blot søger om tilladelse til, så giver det jo meget god mening, hvis det altså bliver benyttet.

• #8   2. apr 2010 jamen kennel mærke søgningen står lidt stille - jeg har ikke fået søgt. primært fordi økonomien ikke har været der til det. den lille ungen skal konfirmeres om fire uger så 2000 kr har jeg ikke lige villet trylle frem til en kennelmærkesøgning - men lige så snart han er konfirskeret - så ryger den afsted.

det er jo mest af snopperi grunde - hvalpe kommer der jo ikke noget af og jeg sælger jo ikke mine hunde - men nu har jeg fået købt navnet net mæssig og rettigheds mæssig - så kan jeg lige så godt have navnet liggende,

dejligt i har fået kennel navn susanne - og tillykke med den nye - jeg kan desværre ikke se billedet - linket virker ikke..

men jo han er fra samme kennel som alle de andre..

• #9   2. apr 2010 hold kæft hvor er han flot - skal du til hillerød med ham..

jamen lige nu har jeg fire jeg kan udstille med.. har hele banden med til hillerød i maj -

men til wds skal jeg kun have akoya med af mine egne - han skal i champ klassen..

prinsen ser ellers skide godt ud - men han mangler lige den der umf for at kunne klare sig.. - men så skal jeg jo så handle jarmo her som er kommet hjem i træning. han skal i junior klassen og vi forventer os virkelig meget af ham.

også skal jeg handle hendes kongelige højhed prinsessen - den mest vindende tæve her hjemme de sidste par år. hun er ellers en prøvelse for hun er så vild og fjantet at hun nærmest minder mere om en tasmansk djævel - når man skal gøre hende klar skal alt være uden for rækkevidde - for hun griber fast i alt med forpoterne - smider med tingene og det minder mest af alt om en krigszone omkring hende.. men hun er gudesmuk - og når dommeren får hende på bordet tager hun sig sammen og smiler nærmest til ham og flirter... så jeg får nok at se til om lørdagen til wds.. der er et par stykke der har spurtg omjeg vil andle for dem de andre dsage -- det overvjer jeg stadig

hvem skal du have med

Kommentér på:
nå må vel hellere præsentere den nye

Annonce