{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Øv altså... :o/ Hvad gør man? {{forumTopicSubject}}

Har lige været ude på græsset med Bella og sidde i solen lidt. Som jeg gør tit. Hun blir sat i en 10 meter lang spor line, med en pløk, så hun kan hygge.

Jeg har før haft emnet oppe. Min overboes lille hund, kan ikke være alene hjemme, og har hylet og gøet hele dagen. Jeg er syg og har været hjemme.
Efter noget tid, fik jeg ondt af hende, og gik op og hentede hende, da hun var holdt op. Hun skulle vel lige have vejret ;o)

Bella og den lille løber så rundt og leger, og Bella gøer når hun løber efter hende. Så kommer naboen, som jeg snakkert med engang i mellem, ud og siger at jeg nok skal være forberedt på en vi få klager snart.
Hun er en sød dame, og siger tingene på en ordentlig måde. Hun fortalte at nogle af det andre, er kommet til hende, og brokkede sig.

Det undrer mig en smule, for jeg har hver gang jeg møder nogen, spurgt om det er ok, at Bella løber rundt på græsset og gøer. Og de siger at det er det, også at hun godt kan finde på at sidde i vinduet og gø, når folk går forbi. Som de selv siger, det er jo hendes hjem.

Nå men jeg gik straks i forsvarsposition, og fortalte at jeg havde været hjemme de sidste par dage, og at Bella var på weekend, da jeg var til bryllup.
Men som naboen sagde... de kan jo bare høre en hund gø og hyle, ikke hvem det er.

Hun sagde så også, at vi slet ikke må have hund i de her ungdomsboliger, pga størrelsen. Det er noget vås. Jeg læste lejekontrakten og spurgte på ejendomskontoret, og fik en tilladelse INDEN jeg fik Bella.
Det er da rigtigt, at pladsen er trang. Men det gør bare at jeg går mere ud med Bella. Vi er tit hos min søster eller ude på tur.

Naboen fortalte så, at der er general forsamling snart, og at det helt sikkert vil blive bragt på banen. Jeg ved ikke om jeg vil møde op og forsvare mig. For det kan jeg ikke, uden at bringe overboen i dårligt lys.
Bella kan nemlig sagtens være alene hjemme, men ikke når den anden lille hund gøer og hyler.

Det stinker bare så meget, og det har ødelagt mit humør fuldstændig. ØV! Tænk hvis jeg ligesom de andre, bliver bedt om at flytte.
Jeg træner jo min hund i at være alene, men skal starte forfra hver gang den anden lille hund ødlægger indlæringen. Det er dybt frustrerende.

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg forventer af jer, når jeg skriver det herinde. Tror bare at jeg vil ude med det.
Jeg ved ikke rigtig om jeg vil til generalforsamling, for det er jo mange mod mig. øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv altså... :o/ Hvad gør man?
Kommentér på:
Øv altså... :o/ Hvad gør man?

Annonce