{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

*ØV ALTSÅ* :o/ {{forumTopicSubject}}

Har lige opdaget at min mor har slettet sig og vores dejlige familie hund :o(

Hun plejede ellers at sidde og hygge sig om formiddagen, med at læse historier herindefra. Men da nr. shok nedslagtning gik igang, fik hun nok.

Jeg synes at det er ærgerligt, at der gang på gang er grimme debatter. Der er ting som skal diskuteres ja, men hvorfor går folk op i det med hud og hår, koste hvad det vil???
Det ER bare en hyggeside det her.

Det har været oppe mere end 1000 gange, det med at nu må folk da lige tage sig sammen. Men der kommer hele tiden flere debatter som kommer op i højebølger.
Hvorfor ikke bare trække på skuldrene og tænke, nå men det er deres mening, eller deres måde at gøre tingene på. Hvorfor kaste om sig med sine egne meninger og starte et skænderi??? I bliver jo alligevel aldrig enige.

-Og med hensyn til at anklage folk. Det er jeg dybt rystet over. Ja der er nogle hundeejere der gør tingene anerledes endos der har vores hunde i sengen. Men vi lever altså i et frit land, og de ting de gør anerledes er ikke så lang over grænsen at det er dyrplageri.

Jeg er IKKE ude på at starte endnu en debat, ville bare ud med det jeg havde på hjertet. Jeg overvejer også om jeg skal finde mig en anden hundeside. Da der efterhånden er flere grimme historier end søde, sjove og hyggelige...

MVH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *ØV ALTSÅ* :o/
Kommentér på:
*ØV ALTSÅ* :o/

Annonce