2.462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Pasning af hund - pris? Pasning af hund - pris?

Jeg skal passe en hund i et stykke tid, om ikke så længe, men hvad kan jeg tage for det?
Det er jo privat pasning, så det skal vel være billigere end pensionerne. Og der er det vist meget almindeligt med 130 kr.. Halvdelen af dét pr dag, er det okey så?
65 kr pr dag...?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af hund - pris?
  • #1   3. apr 2010 Jeg tager 100 pr. dag. Så det er da ret billigt..

• #2   3. apr 2010 Og dit er også helt privat?
    Tack for svaret i hvert fald! smiley

• #3   3. apr 2010 Hvis de ikke selv kommer med maden, synes jeg godt du kan øge prisen :o)

• #4   3. apr 2010 Uha læser lige med smiley

Er så heldig, at når familien og jeg tager to uger til Djerba, flytter min veninde ind her og bor med tøserne. Hun vil ikke have noget for det. Jeg vil så self. sørge for køleskabet er proppet, slikskabet fyldt, en kasse sodavand i kælderen og fri bil med fyldt tank. Men da hun er langtidsstuderende, for hun jo kun SU. Så jeg vil så gerne give hende et pengebeløb også, men det nægter hun! Hvad skal jeg give hende af penge? For kan jo godt se, jeg selv må finde beløbet, da hun ikke vil høre tale om det. smiley

• #5   3. apr 2010 ina T - hvad med at fylde hendes køleskab eller fryser op som tak så? så kan du give hende noget som tak for hjælpen som du ved hun kan bruge men du omgår det med at give hende penge?? eller et gavekort til noget du ved hun mangler??

• #7   3. apr 2010 Kennel Aasteds Corgier - Tina

Jo men jeg ved jo ikke hvad hun står og mangler. Hun bor i en et værelses lejlighed alene. Så hun har en minimum fryser og et lille køleskab. Så ville kunne fylde hele det op for 5-600 kr kun. Havde tænkt på at sætte beløbet ind på hendes konto, når vi tager afsted, med en hilsen: Tak for hjælpen.
    Vil så fylde køleskab, slikskab, fryser. Og hun vil have fri adgang til barskabet og bilen, som jeg self. fylder helt op med benzin. Da hun er revisor studerende, ved jeg hun tjekker sine konti hver dag. Så hun veil se beløbet, når vi er rejst. Herhjemme vil jeg så ligge en seddel, hvor jeg self. siger tak og fortæller hende pengene ikke kan returneres :-))

Men hvad skal jeg give hende af beløb?

• #8   3. apr 2010 Ina T
    Over 1000 kr tror jeg ikke du skal gi hende. Ikke fordi jeg ikke mener at pasningen er mere værd, men hvis du skal ha en chance for at hun tager imod dem når nu hun har sagt at hun ikke vil have penge, så må beløbet ikke være for højt...

• #10   3. apr 2010 lene j - god idé, en fast aften hver uge hvor hun spiser med, og så laver du noget ekstra godt den dag smiley

• #11   3. apr 2010 Rigtig god ide smiley Den vil jeg tænke over smiley takker..

Kommentér på:
Pasning af hund - pris?

Annonce