{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

naboens hund :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skulle kalde det her, trænger bare til at komme af med lidt frustrationer ...

Min nabo ville jo så gerne ha en hvalp, og hun fandt en hun kunne li..
Han er nu 16 uger og har stadig ikke set en dyrlæge til chip eller vaccination - han har intet hunde tegn i halsbåndet, for hun har ikke fundet på noget navn endnu.... (hun fik ham som 9 uger)

Hun havde lige glemt hun arbejder til 10 timers vagter, og hvem står så for vovsen - nemlig, undertegnede ...

Hunden han bider i alt, fingre sko - alt...
Han hopper næsten op på bordet når hun smører mad, og fiser rundt og hyler indtil maden igen er væk...

Hun sover tit længe efter de lange vagter, og så lufter hendes søn hunden, eller en legekammerat fra vejen ..
Drengen er 7 år gammel, og det foregår i 5 meter flex line, og i går var det sku nær gået galt da der kom en bil....

HVORFOR indser hun ikke at det ikke lige var hendes tid til hund - hvorfor ikke lade nogle andre gøre forsøget og lade hunden få en chance, inden han bliver fuldstændig umulig ??

Den her lille hvalp som fra start har været den "forskræmte" type bliver mere og mere forsagt og gemmer sig mellem mine ben så snart han ser mig ....
Og jeg er jo ikke hans mor, synes bare det er så synd for ham - og det skælder hun så også ud over, at han vælger mig frem for hende...

Skal jeg lade være med at passe ham under de lange vagter ?
Lade være med at vise ham biler, andre hunde, mine katte, farligt vej arbejde og gyngende børn ?
Og bare lade ham passe sig selv inde i huset ??

Det gør mig så ondt for den lille vaps ...... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  naboens hund :-(
  • #1   7. apr 2010 Egentlig ja, så er det det, du bør gøre.. Men jeg tvivler på at jeg selv ville kunne gøre det.

    Argh hvor er det frustrerende smiley Stakkels lille vapper


  • #3   7. apr 2010 nej, så er drengen ved sin far....
    Jeg har snakket med hende, men hun siger bare at vi jo heller ikke ser ens på børneopdregelse .....
    Så der er lukket lidt af for fornuften....


  • #4   7. apr 2010 uha den er svær. når du hjælper til er det jo godt for vapsen, men på den anden side så synes ejeren måske egentlig at det går meget godt så.... og så fatter hun jo ikke at det gør det IKKE.

    synes det er en syg undskyldning for ikke at få lavet hundetegn at man ikke ved hvad hunden skal hedde. så lav da et uden navn på, men med ejers navn, adresse og tlfnr!!! så kan den også altid bruges til næste vaps når nu det går galt med denne her..... suk

    det siger måske også noget om hendes engagement at hun ikke har fundet et navn endnu....

    men helt ærligt... jeg ville heller ikke vide hvad jeg skulle gøre....


  • #5   7. apr 2010 Øv det er synd for vovsen

    Og i øvrigt er det jo ejerens navn og ikke hundens der skal stå på hundetegnet !!!!!!!!!!!!!

    Fatter ikke man kan have en hund i 5 uger uden at give den et navn... ??


  • #6   7. apr 2010 Ja kender det har en ven som har 2 staford terrier og som har arbejde og er gravid. Jeg ville sige til person lige ud at hun ikke kan være det bekent over for hunden jeg siger stakkels hund

  • #8   7. apr 2010 Jeg holder lidt med Rollo her.. det er groft men det er jo hvad der kan ske.. den kan vaere stukket af fra haven eller noget..

    synes ogsaa du skal spoerge hende om hun kunne finde paa at holde et lille barn paa denne maade.. og her mener jeg faktisk at man heller ikek saetter sit barn i dagpleje eller boerne have i saa mange timer og et lille barn behoever ogsaa masser af aktivitet som hunden.. saa hvis hun synes hun kunne have et lille barn (ikke i barsels alderen) saa er hun jo lidt syg vil jeg nok mene.. hvis hun ikke mener man kan have et lille barn saadan her saa kan du jo sige til hende at saa kan man heller ikke have en lille hvalp, den har brug for det samme som en hvalp i opmaerksomhed ovs..

    vil saa lige sige min vaps blev heller ikke vacc for hun var 2 tror jeg og chippet da hun var lige omkring 1 aar, det har ikke gjord hende til en daarlig hund smiley men navn og nummer var paa hendes hundetegn og halsbaand smiley


Kommentér på:
naboens hund :-(

Annonce