Fååårking stor Kaukasisk !! {{forumTopicSubject}}
Hold da magle, havde mit første encounter med en Kaukasisk ovtcharka idag..
Mig og min søn skulle lige ind i hos grønthandleren og købe æbler , da en lille dame kommer trækkende med det store bæst.
Hold da op, håber ikke at den tænder på noget som andre hunde, katte e.lign for så havde hun da aldrig kunne holde den når den sprang afsted.
Men imponerende er den sgu !
Damen prøvede at overbevise nogle udlændinge om at den var uskadelig og at der ikke var nogen grund til at gå en bue udenom
...
Desværre nåede min lille søn ikke at se den, for han var godtnok også blevet imponeret over størrelsen!
Og for at det ikke skulle være løgn så mødte vi derefter en sej Brian type, med en lille fin og nyklippet Cocker Spaniel tæve.
Folk havde jo de helt forkerte hunde idag
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
jun 2007
Ja, og så var hun oveni købet fuld og lidt en type... Men hunden virkede umiddelbart ok velafbalanceret. Men noget af en kombination!
Og ja det sidste var bare for sjovt :_D
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 534
det saa lidt sjovt ud
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 249
jun 2007
En sej brian med en lille chi slår næsten en sej brian med en lille Cocker
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.513
Min mand kan måske godt ligne en Brian. To meter høj, godt bred og mange tatoveringer der er meget synlige, og svære at dække.
Han hader store hunde. HVis det havde stået til ham, havde vi to West Highland terrier, istedet for Bulldogs. Han eeeelsker Westier
Og rigtigt, folk ser ham på en måde når han går med Tøserne. Hvorpå kom han gående med to små Westier, vil folk synes det ser sjovt ud, og ville kun smile til ham. Hvor nu, han kommer ud for, nogle mennesker, desværre går en bue uden om ham.
Fååårking stor Kaukasisk !!