{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Fååårking stor Kaukasisk !! {{forumTopicSubject}}

Hold da magle, havde mit første encounter med en Kaukasisk ovtcharka idag..
Mig og min søn skulle lige ind i hos grønthandleren og købe æbler , da en lille dame kommer trækkende med det store bæst.
Hold da op, håber ikke at den tænder på noget som andre hunde, katte e.lign for så havde hun da aldrig kunne holde den når den sprang afsted.

Men imponerende er den sgu !
Damen prøvede at overbevise nogle udlændinge om at den var uskadelig og at der ikke var nogen grund til at gå en bue udenom smiley ...
Desværre nåede min lille søn ikke at se den, for han var godtnok også blevet imponeret over størrelsen!

Og for at det ikke skulle være løgn så mødte vi derefter en sej Brian type, med en lille fin og nyklippet Cocker Spaniel tæve.
Folk havde jo de helt forkerte hunde idag smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fååårking stor Kaukasisk !!
  • #1   7. apr 2010 Måske de havde byttet i dagens anledning :o)

• #2   7. apr 2010 Præcis min tanke smiley

• #4   7. apr 2010 Hunden -
    Ja, og så var hun oveni købet fuld og lidt en type... Men hunden virkede umiddelbart ok velafbalanceret. Men noget af en kombination!

Og ja det sidste var bare for sjovt :_D

• #5   7. apr 2010 synes faktisk begge dele lyder ret sjovt og det med brian typen har jeg ogsaa lige haft.. det var saa mere den her "seje" udlaendinge og han "hvide" ven.. de kom ind paa en coffeeshop og den hvide dude havde en chi med, jeg taekte da jeg saa den at han nok bare holdte den for hans pige som ville komme lige efter.. men der kom aldrig nogen pige smiley

det saa lidt sjovt ud smiley type maessig passede de slet ikke sammen smiley

• #6   8. apr 2010 ikke noget at regne for min oplevelse. Her i horsens har vi også en bande gruppe, har mødt en for nogle år siden, han havde rygmærke på vesten farven gul og så med den allermindste hund nemlig en chihuahua i snor. han var bare så bedårende

• #7   8. apr 2010 Haha hvor godt.
    En sej brian med en lille chi slår næsten en sej brian med en lille Cocker smiley

• #8   8. apr 2010 hehehehe

Min mand kan måske godt ligne en Brian. To meter høj, godt bred og mange tatoveringer der er meget synlige, og svære at dække.

Han hader store hunde. HVis det havde stået til ham, havde vi to West Highland terrier, istedet for Bulldogs. Han eeeelsker Westier smiley Selv vores to Bullere, synes han minder ham om "kamphunde". Og han synes fordommene er irreterende, når han går på gaden med Tøserne.
    Og rigtigt, folk ser ham på en måde når han går med Tøserne. Hvorpå kom han gående med to små Westier, vil folk synes det ser sjovt ud, og ville kun smile til ham. Hvor nu, han kommer ud for, nogle mennesker, desværre går en bue uden om ham.

Kommentér på:
Fååårking stor Kaukasisk !!

Annonce