Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua ' lette ben :s
  • #1   8. apr 2010 lærer den ordet nej..

• #2   8. apr 2010 Lærer den at det er udenfor det foregår. *S*

Du er nok nød til at komme med lidt flere detaljer inden folk kan råde. Hvornår gør han det? I hvikle situationer og sådan?

• #3   8. apr 2010 stoppe den i det inden den gør det og sætte den udenfor. Det er jo lige som hvis en tæve ikke er renlig. Hanhundene letter jo bare benene, det er den eneste forskel..

• #4   8. apr 2010

Jamen han gør det kun når jeg ikke ser det, og kun når han er sammen med min papillon tæve. Tror det homoner, men det godt nok lidt strenge at have tis overalt, selv støvsugeren stinker hver kan jeg starter den, fordi han har pisset i den .

Han står jo ikke og "tisser" indenfor, for det ved han udemærket godt foregår udenfor, han afmærker bare overalt :s

• #5   8. apr 2010 Ikke i støvsugeren, men på smiley

• #6   8. apr 2010 jamen hvis det ikke re noget du mener du kan vende ham af med, så må han jo have mavebælte på...

• #7   8. apr 2010 Jamen hvordan jeg skal vende ham af med det, når han ikke gør det når jeg er i samme rum ? Har kun fanget ham i det en gang, og der fik han selvfølgelig skældt ud og sendt i haven .

• #8   8. apr 2010 Er han kastreret ? , for det kan i hvert fald hjælpe på det hvis han bliver det.

• #9   8. apr 2010 Nej det er han ikke .

Nu er det faktisk sådan han ikke er min hund, men en bekendt, han var på "ferie" her i påsken, men nu har hun så spurgt om jeg vil overtage ham.
    Men kan simpelthen ikke leve med pis over det hele, så det skal stoppes, hvis han skal bo her .

Det var sådan at det da de bla sov i bryggerset en nat sammen havde de begge pisset og skidt over det hele ;s men da jeg dagen efter lod ham sove i soveværelset og hende i stuen, var der intet .

Men i løbet af en dag, når han rundt og tisse på alt muligt.
    Og jeg opdager det bare når lugten kommer frem ;s

• #10   8. apr 2010 Jaa, altså for mig der lyder det som om at han ikke rigtig kan styre sin "kønsdel" ;b , når han er i nærheden af lækre tæver og der er kun en måde så vidt jeg ved som næsten 100 % vil hjælpe, i hvert fald vil det gøre det meget bedre hvis han bliver kastreret.

• #11   8. apr 2010
    Det skal lige siges at han er 10 mdr og ejer ikke har oplevet det før :s

• #12   8. apr 2010 jeg vil ogsaa tror at naar koensdelene er vaek er der ingen tissenen mere..
    har haft det med min kat bare at han miauwed hele tiden saa blev han kasteret og nu er det slut.. smiley

• #13   9. apr 2010
    Okay, ville selvfølgelig helst undgå det, men hvis der ikke findes andet råd for det, må det jo være sådan ..

Har generelt kun hun dyr, men har dog en hankat, og han ku aldrig drømme om at tisse indenfor ;s

• #14   9. apr 2010 før du kastere hvis du har tænkt dig dette,
    jeg har hørt om noget der hedder gå væk kat/hund
    du kan jo prøve det?

• #15   9. apr 2010 ville bare lige sige jeg havde også en hund der gjorde det, men det var fordi han var misundlig overfor min kæreste for han gjorede det kun hjemme hos min kæreste og ikke hjemme i min lejlighed så kan måske også skyldes at han kommer et nyt sted hen og bor hvor det ikke kun er ham der får opmærksomheden...

• #16   9. apr 2010 Okay, gå væk hund, har jeg brugt til min tæve ;s det hjælper lidt, men ikke i længden, men prøver at købe mig en spray imorgen .
    Han bliver heller ikke bare lige kastereret smiley

Kommentér på:
Chihuahua ' lette ben :s

Annonce