{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Kasterering ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den dejligste hanhund på 6 mdr. og overvejer om han skal have det lille snit.
Dog er jeg ikke meget for det, da jeg syntes det er et stort indgreb i naturens gang.
Men på den anden side, hvis han nu aldrig får noget alligevel, så er det vel ligeså syndt at han render rundt og har lyster !! Eller bliver lysten stadig ved at være der, bare uden en hvalpebonus ?

Kunne godt tænke mig jeres syn på sagen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasterering ??
  • #1   10. apr 2006 Hvis du får ham kastereret; bliver hormonerne "taget" fra ham. Bliver han Steriliseret, er der bare ikke held i sprøjten, men han fungere som normalt. :- )

• #2   10. apr 2006 Jeg synes ikke min har forandret sig da han blev kastereret ...

• #3   10. apr 2006 Det ender nok også med jeg gør det.. Viste faktisk ikke man kunne både kastrere og sterilisere. Så er der jo endnu mere jeg skal tage stilling til smiley

Men tak for svarene

• #4   10. apr 2006 Jeg synes det er en god ide at få det gjort. Cosmo har fået lavet det lille snit i dag. Og han har det godt... Men jeg synes du skal gøre det hvis du ved at han ikke skal hoppe på damer alligevel, du får en hund som ikke skal spille op og kan finde på at stikke af når der kommer damer forbi.

Jeg tror ikke vi fortryder, vi har også fået det gjort meget tidligt, men så er man helt sikker på han ikke får nogen nykker..

• #5   10. apr 2006 Det var heldigvis nogle beroligende historier.. Jeg var sikker på han bare ville blive smækfed og døddoven smiley

Men er der ikke noget med at det også skal gøres inden han bliver gammel nok til at have fået unoderne?

• #6   10. apr 2006 Jo det skal gøre indes han bliver kønsmoden. Cosmo er også et halvt år og har lige fået gjort det, men mange siger iden de er et år til 1,5.. Men få det dog gjort nu hvis du vil ha det gjort, så er du sikker på at han ikke får dårlige vaner på grund af det blev gjort for sent.

Nogen siger at man skal tag 10% af deres mad hvis de har nemt ved at blive tyk eller er meget madglad, for så kan de gå hen og blive halv fede. Men det ved de dyrelæge. Til og starte med skal Cosmo ha det han plejer.

• #7   10. apr 2006 Fjernet løgene.. Hehe.. Det er nok ikke sådan jeg skal sælge ideen til kæresten..

• #8   11. apr 2006 Jeg vil da bare sige, at i er heldige i Danmark, som har muligheden til at gøre det... heroppe i Norge er det ikke tilladt at kastrere en hannhund med mindre der er gyldig medisinsk grundlag for at gøre det. Vore ene vet ville gøre det pga hypersexualitet, men Rocky er ikke hypersexuel, så det gik heller ikke. Jeg synes da det i princippet er lidt synd at hunden skal gå hele livet og lugte til damerne, men han kan ikke få lov til at gøre noget ved det... eller måske en parring og så aldrig mere. prøv at forklare for en hvilken som helst mand, at han skal få lov at lege med damer og måske ha sex og så aldrig mere, der er det bedre at kasterere dem, synes jeg.

Kommentér på:
Kasterering ??

Annonce