{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Man skal ikke spørge :D {{forumTopicSubject}}

Her forleden spurgte jeg min kæreste om han elsker vores hund.
Kan ikke lige huske hvordan og i hvilken anledning.
Det finder jeg så ud af at han ikke gør. Han er "glad for ham".
Jeg elsker jo min lille guldklump til verdens ende, og jeg bliver lykkelig af bare at kigge på ham, så det var en lidt mærkelig fornemmelse. Jeg blev faktisk ret ked af det.

I går fandt jeg så ud af at han ikke selv ville have hund, men fik det for min skyld, fordi jeg så gerne ville.

Jeg skal self. ikke brokke mig, men syntes nu alligevel godt han kunne have sagt det. Det var lidt falske forudsætninger at få hund - ja og hus på, hvis manden så pludselig syntes det ansvar bliver for meget.

Han er self. god ved ham, og nusser og kæler ham (dog ikke det samme niveau som mig hehe), og går med ham og træner ham osv, så Milo lider ingen last over at hans far ikke elsker ham.

Men så bliver det jo også nemt, hvis det skulle gå i stykker engang. Så er der ingen slåskamp om hunden smiley
Han er jo også moars hunni smiley

Næste gang, så tier jeg bare stille smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man skal ikke spørge :D
  • #1   12. apr 2010 Haha min kæreste er også kattemenneske. Det er jeg ikke, så sådan en får vi aldrig smiley

  • #2   12. apr 2010 "så Milo lider ingen last over at hans far ikke elsker ham.."
    Nej, netop smiley
    Hunde har ikke brug for at blive elsket, men at blive passet godt smiley


    Nu er, at elske, også et stærkt udtryk. Og jeg tror nu ikke at du får mange mænd til at sige at de elsker deres hund.



  • #3   12. apr 2010 Jeg har spurgt ham, og han vil ikke have en kat. Manden vil ikke have ansvar..
    Jamen øhh, det får man da i forhold, med fælles bil. hus og hund smiley
    Så det er vist helt fint at vi ikke skal have børn.

    Narj, jeg kender faktisk kun en fyr der elsker sin hund. Den er nærmest valgt over kæresten. Sådan er det dog ikke her.

    Jeg regnede bare med at han elskede ham, som jeg jo gør hehe.


  • #4   12. apr 2010 Men som sagt, Milo lider ingen overlast.
    Lige nu ligger han og sover i sofaen, mellem vores ben, under dynen smiley
    Og min kæreste har nusset ham halvdelen af aftenen.
    Når vi er ude og handle, må jeg tit slæbe kæresten væk, fordi han vil købe noget til hunden, hvortil jeg siger " han er så røvforkælet, og mangler ikke noget".

    Jeg fatter slet ikke at han ikke elsker den hund smiley


  • #6   13. apr 2010 Her er det også mig der er hundemenneske og det har jeg intet problem med.
    Jeg er vokset op med hundekennel i hjemmet, min mand er vokset op med to forældre der ikke kan lide hunde, hans mor er direkte bange.
    Men han lod mig få hund fordi jeg ikke kunne undvære, det er mig der står for stort set alt med Link, men han kæler ham og børster ham og er god ved ham og så behøver han for min skyld ikke elske ham


  • #7   13. apr 2010 Min mand elsker heller ikke vores hund, men kan godt lide hende. Han gik med til, at få hund, fordi jeg ønskede mig en hund. Min mand synes vi har en sød hund og han går tur med og nusser hende. Vores børn kan slet ikke forstå, at far ikke elsker vores hund, så vi joker om, at han bare ikke vil indrømme det smiley
    Det gør mig intet, at han ikke elsker hunden - så længe han behandler hende godt, kan jeg sagtens nøjes med "at kunne lide hunden" smiley


  • #8   13. apr 2010 Elske er et stærkt ord smiley hvis jeg spurgte min mand, om han elskede tøserne, tror jeg han ville kigge underligt på mig, og begynde at små grine. Et klart nej!! Han holder rigtig meget af dem, bruger rigtig meget tid på dem og ville gå rigtig langt for dem. Men ungerne og jeg er alt for ham, han vil gøre alt for os og ville til hver en tid, vælge os frem for hundene ( hvis sådan altarnativ blev aktuel )
    Jeg siger jeg elsker mine hunde smiley men jeg elsker dem jo ikke højere end min mand og søn. Så tror bare vi kvinder, kan sige vi elsker om flere ting end mænd. Da vi elsker i forskellige niveauer, hvor mænd enten/eller elsker :-))


Kommentér på:
Man skal ikke spørge :D

Annonce