{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Ville du købe??? {{forumTopicSubject}}

Har lige kigget på marked.. og nu undrer det mig, om I ville købe en hund, som ikke kunne være alene hjemme??

Det er da underligt at man sælger sin hund i stedet for at løse problemet... og der er ligeledes en hund til salg, da ejer har fået en ny hund, og så skal den gamle sælges?? Det er jo set før, men ja synes det er en underlig holdning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du købe???
  • #1   13. apr 2010 Nope... ville ikke anskaffe mig en "problemhund"..... gider simpelthen ikke rette op på andres fejl....

    og syns stadig at den der med: ny hund- ud med den gamle.... er så grotesk, men et godt eksempel på den afstumpede verden vi lever i ... smiley
    stakkels hund smiley
    tak for trofasthed og kærlighed, men nu er du ikke sjov mere...... FØJ!

    T


  • #2   13. apr 2010 Nej det ville jeg ikke!

  • #3   13. apr 2010 Nej tak
    en hvalp kan være hårdt nok arbejde jeg ville ikke gide overtage andres problemer.
    Og ja det andet tilfælde er jo bare grotesk


  • #4   13. apr 2010 Tja, men moden siger jo køb og smid væk. Dette gælder også hunde.
    Nej, gider ikke rette op på andres fejl mere. Har haft flere genbrugshunde, med større eller mindre problemer.


  • #5   13. apr 2010 Nej det ville jeg ikke. Jeg kunne måske overveje det hvis det var fra internat, hvor folk skal betale for at indlevere deres dyr, og nye købere så betaler for internatets arbejde og udgifter. Men nej! Man sælger ikke en problemhund - og man sælger sq heller ikke sin gamle hund, fordi man har fået en ny ;-((( Man køber vel for f***** ikke en hund mere, hvis man ikke magter det.

  • #6   13. apr 2010 Nej kan se vi er nogenlunde enige... men ja stadigvæk, så kan man jo se, at mange gør det... altså sælger en problemhund .... og sælger en hund for enten at købe en ny eller at man allerede har købt en ny.



  • #7   13. apr 2010 jo, hvis den ka li at køre bil. Så ku den komme md på job, som Tezza, og langsomt vænnes til at være alene hjemme lidt ad gangen.

  • #8   13. apr 2010 De problemer som hunden har i en familie betyder ikke at det vil være et problem i en ny familie.

    Hvis hunden ikke kan være alene hjemme og kommer et sted hvor der altid er nogen hjemme - problem løst.

    Hvis hunden ikke kan enes med familiens anden hund og kommer et sted hvor der ikke er andre hunde - problem løst

    Hvis hunden ikke kan lide familiens nye baby og kommer et sted hen hvor der ikke er børn - problem løst

    Min ene franske havde nogle problemer i sinfamilie før, men dem har vi så kunne løse - ikke fordi vi har gjort tingene på en anden måde - men fordi vores forhold var anderledes.


  • #9   14. apr 2010 For mig ville det ikke være noget problem at hunden ikke kunnne være alene, nu jeg er blevet førtidspensionist og går hjemme har jeg masser at tid til at lære den det.


    MEN jeg vil have det at vide inden køb, samt hvordan den opføre sig når den er selv hyler/ødelægger/overpisser det hele o.s.v.
    Samt Hvorfor er det fordi den aldrig har lært det, eller træningen er gået i koks. og selvfølgelig hvordan de har forsøgt

    Synes bare desværre ofte de hunde der ikke kan være alene også har andre problemer med i bagagen, men som grundrelg sålænge sælger er ærlig har jeg ikke noget i mod at overtage en hund der har lidt problemer med


Kommentér på:
Ville du købe???

Annonce