Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefrisør i nærheden af Fredericia??
  • #1   15. apr 2010 Billigt?
    Det er det dyreste jeg har hørt om, og han blir jo bare klippet med en trimme maskine.. :0)

• #2   15. apr 2010 hmmm kan man ikke selv gøre det??? (spørg fordi jeg ikke ved noget om det) Men hvis det er med maskine?? smiley

• #3   15. apr 2010 Ha ha nårh okay... Jeg plukker selv min hund, men det er sikkert også noget andet med maskine og saks smiley

Kender ikke nogen i det område desværre smiley

• #4   15. apr 2010 nanna plukker din hund?:O

• #5   15. apr 2010 Jeps... Når pelsen er moden, så hiver jeg det ud ( det sidder så løst at han ikke mærker det)

Han er hel salig mens, da det er dejligt for ham at få pelsen tyndet ud, + det klør på ham, når det sidder så løst smiley

• #6   15. apr 2010 Hej Kathrine... Dejlig Schnawsi du har :o).Er der en grund til at du vil havde han skal klippes ? han er jo en trimme race og pelsen bliver ødelagt af at blive klippet, og da jeg kan se han er en sort/sølv, så bliver han temmelig sikkert også ret hurtig grå i stedet for sort af at blive klippet... tror ikke du finder noget billigere end 500 kr. og skal han trimmes så skal du nok regne med et par 100 mere.

Kommentér på:
Hundefrisør i nærheden af Fredericia??

Annonce