1.713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Hundefrisør Hundefrisør

HJÆLP - søger god og sød hundklipper/frisør søges i Sønderjylland til Lhasa Apso/Malteser blanding. Skal kunne klippe bamseklip.

Min hundefrisør kan desværre ikke holde til at klippe mere, havde fået en anbefalet i Haderslev, men hun klipper heller ikke for tiden, grundet sygdom. Så er der et par stykker her i det Sønderjyske jeg er blevet frarådet at bruge.

Da jeg har fuldtids job, vil jeg meget gerne finde en i nærheden af Aabenraa, da jeg eller får svært ved at nå det indenfor de tider, der normalt er åben

Vores hund har haft 2 dårlige oplevelser med 2 forskellige hundefrisører, så det skal være en der er glad for sit arbejde, og god ved hundene.
Håber nogen herinde kan hjælpe :o)

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning inkl bortskaffelse af affald 1.200 kr.
  • justering af låger 500 kr.
  • Hækkeklipning. Vedbend. Grundstørrelse er 550kvm og hækken er 90m lang (det er inklusive to sider på den del, der vender mod gaden). Den er mestedels 2m høj. Jeg kan godt leje hækkeklipper og jeg har en stige. Det skal pakkes i hæveposer men jeg kan køre dem væk. 1.400 kr.
  • Vand løber ud af højre side i maskine maskine 1.390 kr.
  • Skifte en lås i en hoveddør til en smartlock 1.500 kr.
  • Sætte et panel på plads - FRB 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundefrisør
Kommentér på:
Hundefrisør

Annonce