641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjæælp. Kan ikke med fremmede! Hjæælp. Kan ikke med fremmede!

Igår fik vi en ny hund (Romy) vi vidste i forvejen at hun kan være strid overfor andre Hunde men hun kan fint sammen med vores 2 hunde.
Men her til aften skulle vi lige gå en aften tur med hundene og inde bag en hæk står der 2 af vores gamle hundes hundevenner hun går helt amok og gør udfald mod dem gennem hækken.
Hvordan kan jeg få hende trænet til ikke at gøre dette mod alle fremmede hunde? Vi vil nemlig gerne have at vores 2 gamle stadig kan snakke med alle deres hunde venner i området. det betyder meget for os at vores hunde kan med andre. Hun havde aldrig mødt vores hunde før igår og vi lukkede dem bare sammen i haven der var ingen problemmer udover at hun lige satte sig i respekt da de snuste hende lidt for meget bag i de gamle er jo hanhunde. Håber i kan komme med nogen gode råd.
På forhånd tak

Dette er øjeblikket, hvor en 3 meter lang krokodille brød ind i en købmandsbutik i Indonesien den 17. august, hvilket fik panikslagne kunder til at flygte. Krokodillen var vandret ind fra en nærliggende sump, sandsynligvis fordi dens levested var blevet oversvømmet af kraftig regn.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 3.000 kr.
  • Samle IKEA seng 490 kr.
  • Rengøring af 80 kvadratmeter lejlighed 700 kr.
  • Ophængning ad hylder og gelænder 1.720 kr.
  • PGO Hot 50 vil ikke starte 800 kr.
  • Montering opvaskemaskine 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæælp. Kan ikke med fremmede!
  • #2   17. apr 2010 Det fordi det en hund jeg havde med hjem fra portugal for 2 år siden til en ny familie men de kan ikke have hende mere og derfor valgte vi at give hende en chance for selv om hun er strid gik hun sammen med 100 andre hunde på internatet uden problemer synes det virker som om det mest når hun er i snor og der kommer nogen imod os hun beskytter lidt tror jeg. Den med godbidder og vende om har jeg tænkt mig at afprøve men vil gerne have så mange råd som muligt da hun er en super dejlig og nem hund med alt andet hun fortjener virkeligt en chance

• #4   17. apr 2010 Ja vi giver det lige en chance hvor vi selv træner hende men hun kom jo også kun igår så når hun ved at det hendes hjem og det så kan det være hun begynder at være mindre strid men hvis træning ikke virker vil vi bruge en adfærdsdims

• #5   17. apr 2010 Måske en god ide at lufte hende uden de to andre er med. Hav godbidder og evt en bold med i lommen. Når en anden hund nærmer sig, så afled hende ( fek med en bold i snor ) og beløn hende når den anden hund er kommet forbi jer.

• #6   17. apr 2010 Lea A: Hun er ikke intra i godbidder har ikke prøvet med et stykke legetøj endnu. Så det må også prøves

• #7   17. apr 2010 Giver Danni ret...

T

• #8   17. apr 2010 Danni og T hysted: Ja men de gjorde ikke udfald før hun startede de ville bare snakke. det 2 franske buller. Men bare hun så dem her til aften fra vores egen have begyndte hun også da de skulle ha deres aftentur

• #9   17. apr 2010 de snorker ikke så meget men kan jo være hun har hørt noget jeg ikke har og mistforstået det. Ved vores hunde synes de var nogen underlige nogen første gang de så dem. Men igår så vi en helt 3 hund men kun på afstand hun gjorde ikke udfald men kun se at hun gjorde klar til det og var på vagt. men nu må vi se huun er mega lærenem så mon ikke jeg kan få hende vænnet fra det. Det hjem vi overtager hende fra har hun været alenehund og vant til at alt drejer som om hende

Kommentér på:
Hjæælp. Kan ikke med fremmede!

Annonce