{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

boxere {{forumTopicSubject}}

hej! er der nogle der kan svare mig på hvorfor det ikke er til at opsnuse nogle boxere der er til salg nogle steder?. det der søges er en han over hvalpestadiet og max 4 år måske endda en blaning,jeg har søgt og søgt,men der ert ingen at finde. det skal lige siges at hvis i kender nogle er det til mine svigerforældre hvoraf min s.far går på pension d. 1-5 og de har haft 3 boxere før.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  boxere
Kommentér på:
boxere

Annonce