{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Boxere... {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste ovevejer at købe en Boxer....

Udover hva vi har læst og set...er der så nogle der har nogle gode og dårlige ting ved dem...helst gode:-) I må selvfølgelig gerne skrive alt muligt andet om dem også...evt.steder på nogle gode opdrættere osv...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxere...
  • #2   17. jul 2006 Vi har haft boxer. Pragtfuld hund. Dejlig, glad, og utrolig børnevenlig. Var meget ivrig efter at behage.
    Men en boxer kræver rigtig meget motion. Rigtig meget.
    Plus træning og stimulering for at trives optimalt.
    Men er man indstillet på det, også mange år frem, får man en fantastisk ven.

• #3   17. jul 2006 Tak for siderne:-)

Jamen alt det er vi 100% indstillet på....problemet er bare at vi bor i en 2 værelses...og det gør vi måske 1-2 år endnu...og der er jo ik meget plads...men der vil komme rigtigt meget motion for hunden og selvfølgelig hundetræning....og har også bil, så den vil komme en masse dejlige steder hen og løbe...men jeg tænker bare på hvordan den vil ha det med at være i en 2 værelses når vi ik er hjemme...???

• #4   17. jul 2006 Stephan - efter min bedste overbevisning, og efter at ha boet med to schæferhunde på 47 m2 på Østerbro .. så vil den ikke ha det anderledes med at være alene hjemme i en lejlighed, end den vil i et hus .. :o)

• #5   17. jul 2006 Ahhh...dejligt at høre Martine...mener godt nok også selv at det handler om motionen og om at komme ud...tror måske oven i købet at mange som har hus har tildens til at bare likke den ud i haven i stedet....uden et dømme nogen:-)

Kommentér på:
Boxere...

Annonce