{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Vi var i hundeskoven i Høng her den anden dag, og Mario hyggede sig gevaldigt, med én labrador tæve smiley Så da labradoren og dens ejer skulle gå, gik Mario og jeg én tur i skoven, hvor han også bare lallede derudaf smiley
Da vi kommer ud af skoven igen, og er på det åbne areal igen, står der én mand, med sin hund ... Mario går stille og roligt ned til dem, men holder sig lidt tilbage (mens han logre med halen) ... Så råber manden - "Jeg håber at det er én venligsindet hund", jeg råber tilbage "Ja, bare din er det, gør han ikke nået"... Jeg gik hen til manden, mens hundene snuste lidt til hinanden ... Han sagde så at han mente at alle den slags hunde skal have mundkurv på !!?, Hvilken slags ??
De to hanhunde snuser stadig til hinanden, men Mario går nu lidt væk ... Hvor efter mandens hund, som jeg imellem tiden har fået at vide er én Setter, springer på Mario, med tænderne fremme ???
Og manden siger intet, han tager bare sin hund og går smiley
Syntes bare det var én hyggelig lille historie, og kan ikke andet end smile lidt af episoden ... Mario har ikke taget skade, han er stadigvæk lige lallet ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt
  • #1   23. apr 2010 Ja hellig kan man altid være... idiot... håber ikk der skete mario noget

  • #2   23. apr 2010 Nej der skete ham heldigvis ikke nået smiley han gad bare ikke lege med den ihvert fald ... Syntes bare det er én mærkelig mentalitet, fra mandens side af ... Og kan som skrevet kun smile af situationen ;P

  • #3   23. apr 2010 Hehe ja det er da lidt til grin... Hvis hund skulle lige have mundkurv på altså... Der er bare SÅ mange af den slags historier hvor folk spiller smarte og så viser det sig at deres egen hund ikke kan fungere normalt... Sørgeligt!

  • #4   23. apr 2010 Cat. F,

    sjovt med din historie om din veninde, jeg har oplevet det selvsamme på den gade vi bor på.

    Her bor en gammel mand med hans dsg, som bare er arrig som en i h******! Da Junior var noget mindre, og stadig meget hvalpet at se på, gik vi tur som vi plejer, og møder så ham her og hans dsg. Hunden flipper total skråt, gøer, knurrer og trækker alt hvad den kan for at komme over til os, manden siger så til hans hund, "Nej nej den skal du ikke hilse på, det er en kamphund". Junior havde jeg fået til at sidde plads, og han sad som din venindes hund, med hovedet på skrå, og kunne man læse hans tanker, havde han helt sikkert tænkt Hva' faen er du for én sur én.. smiley

    Jeg kunne desværre ikke dy mig, så jeg blev nødt til at kommentere hans kommentar, med at han vist lige engang skulle overveje, hvilken af hundene der opførte sig mest som en kamphund.. *gg*


  • #5   23. apr 2010 Cat. og Lianna det er godt nok også nogle sære mennesker i er løbet ind i :s utroligt folk ikke ser på hundes opførelse, i stedet for udsendet ... Jeg syntes kun folk har tendens til at se Marios tigerstriber, og forbinder det med at være én "kamphund", de ser ikke hans øjne der lyser af leg, halen der logre og det faktum ar han gør hvad der bliver sagt ... Det er frustrende ...


  • #6   23. apr 2010 Cat. F Kunne ikke være mere enig.. smiley

Kommentér på:
Mærkeligt

Annonce