{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Nu skal i bare høre :-) {{forumTopicSubject}}

I dag nede ved søen møder jeg en rigtig sød gammel dame med hendes søde store hunhund.
Hun spørger om vores hunde må hilse.
Jeg spørger til kønnet på hendes hund , da Simba som bekendt bliver humpet af hanhunde pga. hans duft bagi.

Hundene hilser på hinanden og hunhunden vil nu også bumpe Simba , da han lugter for dejligt.

Jeg fortæller damen at det efterhånden er et stort problem for Simba med alle de hunde der vil bumpe ham.

Hun fortæller så , at jeg skulle prøve at skifte foder , give noget hvidløg og ananas.
Hun mener , at det der kommer ind , kommer jo også ud igen og hvis man giver noget der lugter mindre godt , så kunne det jo være at han ikke tiltrak sig denne massive opmærksomhed fra andre hundes instinkter.

Som hun sagde , vi lugter jo også anderledes med vores udskillelser når vi for bl.a. hvidløg.

Har i nogen erfaringer med dette ?
Kan i komme med flere gode råd til mad der lugter anderledes , som jeg kan give ham ?

Jeg fodre ham med R.C. obesity normalt.

Jeg er tilbøjelig til at tro på , at jeg kan ændre Simbas lugt bagfra ved hjælp af maden , men hvad mener i ?

Hjælp mig , for det er virkelig et problem med al den humperi på Simba.

Ps Jeg er sikker på at det ikke drejer sig om dominans fra de andre hunde , da Simba siger fra og giver igen ved behov.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal i bare høre :-)
  • #1   25. apr 2010 Det er jo et gammelt husråd at hvis hunden spiser sin egen afføring skal man give den ananas i maden så stopper den med det, så jeg er da også lidt tilbøjelig til at tro at det muligvis kunne virke... Det er vel værd at prøve?
    Bare husk at hvidløg er farligt for hunde i for store mængder....


  • #2   25. apr 2010 Synes det ummidbart lyder fornuftigt. Ihvertfald et forsøg værd!

  • #3   25. apr 2010 Grunden til at han bliver jumpet kan meget vel være fordi han er kastreret.

    Så vidt jeg husker er det noget med at kastrerede hanhunde udskiller østrogen?

    Har du prøvet at give ham Klorofyltabletter?


  • #4   25. apr 2010 Helt ærligt så synes jeg det lyder fuldstændig tosset *GG*

    Der gives råd med Ananas mod at spise egen afføring og hvidløg mod lopper - at få hundene til at lugte så andre ikke hopper på dem... aaahh.... det lyder dælme noget søgt ;o)


  • #5   25. apr 2010 Mette :

    Du har nemlig ret , Simba er kastrat og jeg har prøvet Klorofyl , men jeg har nok ikke prøvet det længe nok ( ca. 14 dage )

    Dem vil jeg så også begynde på igen
    Tak fordi du mindede mig om de der Klorofyler


  • #6   26. apr 2010 Tror hun har blandet en masse råd sammen.
    Hvidløg kan hjælpe mod lopper, flåter og andet, (selvfølgelig skal man passe på med hvor meget hunden får)

    ananas kan gives hvis hunden spiser sin egen afføring fordi det får det til at lugte uappetitelig og derfor kan det hjælpe på at hunden ikke vil spise det.


Kommentér på:
Nu skal i bare høre :-)

Annonce