741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ung hund (2) Ung hund (2)

Henviser til dette:

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=39548

Jeg har nu fundet en langhåret dværggravhund sort, der er 10 mdr gammel. Han er vantil 3 tæver og en han på 17 år (!!!). Han er impoteret fra finland, har pas og papir, desværre (for hende), kan ejeren ikke bruge ham til avl og udstilling, da han har skæve tænder. Hun vil have 2600 kr for ham (han er chippet og alt det der). Hun er fra falster, men skal til jylland i maj....Har endnu ikke set billeder af ham....

10 mdr. gammel - nogenlunde renlig - ville Rasmus acceptere ham, mon? Rasmus er glad for andre hunde. Det eneste gang jeg har set ham vise tænder, var til træningen i mandags, hvor de havde "frikvarter", og måtte lege (uden snor) med hinanden, og 3 STORE hunde (han er den mindste på holdet), løb efter ham, og en Basset nærmest overfaldt ham i leg, og det blev for voldsomt (træneren sagde at hans reaktion var naturlig). Ellers er der INTET ondt i ham.

Nogen der bare synes jeg skal springe ud i det?

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ung hund (2)
Kommentér på:
Ung hund (2)

Annonce