{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.435 visninger | Oprettet:

Problem med ung gæst med lille hund. {{forumTopicSubject}}

En gæst i vores hus vil tage en hvalp med, fransk bulldog, men vores store Rott/lab blanding på 2 år, vil sikkert lege alt for voldsomt med den, det betyder arbejde for os og stress på konen, så vi har sagt nej til at de må tage den med, og det kan de ikke forstå.
Meningen er at de vil efterlade begge hunde her medens vi tager i Legoland, hvor de foreslår de bare er i hver deres rum, men Basse splitter døren for at komme ind til den lille hund, og det kan man jo ikke byde den, hvordan forklarer man det til en på 19 år???

Hun kan nok ikke forstå det med at hvalpen kan blive mentalt skadet for livet, hvis den bliver for overvældet af al den virak osv.

De kan ikke forstå at når vi har haft vores hund med over til dem, da havde de en anden hund, så kan de også modsat have deres med her.
Situationen var dog den at vi så havde vores i snor uafbrudt i 2 dage, fordi deres gamle meget lille hund ikke kunne holde til Basses energiniveau i så lang tid.

Uanset hvem der besøger hvem, så er det den med den store hund som har ansvaret hvis der sker noget, Jeg ville aldrig tage min med et sted hen hvor der var en stor hanhund, jeg ville ikke kunne styre 2 store hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med ung gæst med lille hund.
Kommentér på:
Problem med ung gæst med lille hund.

Annonce