{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.150 visninger | Oprettet:

"gammelmands" vorte ? {{forumTopicSubject}}

Undskyld men jeg opretter lige et indlæg mere smiley

Sofus har i længere tid haft en ganske normal vorte på siden - den ser helt fin ud og er blevet tjekket to gange af dyrlægen med besked om det bare er en harmløs vorte vi skulle holde øje med ikke blev større - nu er den så blevet større og jeg har en aftale på fredag den 7 hvor Sofus skal i narkose og have den fjernet - nogle der har oplevet noget ligende ? Kan det være noget farligt ? Den ser stadig fin og hudfarvet ud! Sofus er 5år og det er hans anden gang i narkose - er det noget der har noget at sige ? Altså har de ikke godt af at komme i narkose ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "gammelmands" vorte ?
  • #1   29. apr 2010 Ingen har vel godt at at komme i narkose. Men min gamle hund på nu 14 år , har fået fjernet gammelmandsvorter for to år siden, og uden problemer. Hun har nu fået nogle nye, men hvis ike de generer hende, bliver de ikke fjernet

• #2   29. apr 2010 Tak for svar smiley

Fik hun dem fjernet fordi de voksede ? Sofus er kun 5 så ved ikke om det er gammelsmands vorte, kalder den det bare smiley Men de talte noget om at den skulle undersøges - er nervøs for om det kan være noget kræft eller noget !

• #4   29. apr 2010 Ulla - det er jeg glad for at hører, hader bare tanken om det !

• #6   29. apr 2010 Jaae - jeg ved ikke om det er en nødvendighed mange havde nok bare ladet den være - men bryder mig ikke om at den er blevet større

• #8   29. apr 2010 Helt sikkert, mange siger bare jeg er frygtelig pjattet og render til dyrlæge i tide og utide ! men jeg kan ikke bedømme hvad der er galt og så har jeg det bedre med at lade dem bedømme smiley

• #9   29. apr 2010 De voksede, ja og det gør de også dem hun har nu. Nu er hun så gammel, så jeg venter lidt. Men i samråd med dyrlægen. jeg har det lige som dig, knuder på hunden, de skal væk

• #10   29. apr 2010 Maj-britt - vores naboes hund har også en og den vokser også - er det bare noget hunde har ? Hun vidste ikke den skulle fjernes ! Men de får det gjort nu efter jeg sagde det til hende !

• #11   29. apr 2010 Hvis den ikke generer og det ikke er noget alvorligt, så behøver de ikke at fjernes. Men jeg er lidt hysterisk, da jeg har haft en korthåret hønsehund, der fik hudkræft som ganske ung. Dette er også almindeligt på unge hunde og de bliver som regel helt raske efter en operation.
    Men vorter er jo ikke farlige, de er bare grimme

• #12   29. apr 2010 Man kan ikke se sofus kun når jeg lige rammer den ! Men hvis han blir ved med at få vorter blir man jo ruineret til sidst smiley

• #13   29. apr 2010 Du kan jo vælge at lade dem blive siddende. Min gamle hund har indtil nu 4 vorter rundt omkring. Og ellers så dækker ens sygeforsikring jo. Jeg har dog ikke nogen på den gamle hund, hun blev smidt ud da hun fyldte 10 år. Men ikke derfor de ikke bliver fjernet, det er alene alderen

• #14   29. apr 2010 GUUUD ja - havde da helt glemt sygeforsikringen, så er det jo kun lidt over 500kr smiley Men hvis det skal fjernes så må man jo punge op - og det vælger man jo når man vælger at få dyr smiley Tusind tak for din hjælp smiley

• #15   29. apr 2010 Min hund fik fjernet sådan vorte på bagbenet i efteråret. Den var også ganske harmløs, den voksede bare rigtig meget rigtig hurtigt. Den blev sendt til mikroskopi for at være sikker på det ikke var noget grimt. Det var et papillom (mener jeg det hed), det er en kræft knude, men en godartet en af slagsen.
    Den kom så igen her i det nye år samme sted, så der tog de et stort stykke hud, så de var mere sikre på at få det hele med. Det kan vist være sådan en virus.
    Første gang kostede det omkring 4000kr og anden gang 5000kr, fordi de fjernede mere. Så jeg kom på trods af sygeforsikring af med en del mere end 500 kr. Det er jo kun selvrisikoen sådan ca. og dem jeg har dækker så vist nok 80% der efter.
    Hov det blev vist et langt svar. Pøj pøj med hunden smiley

• #16   29. apr 2010 Det var da så lidt, og pøj pøj med hunden

• #17   29. apr 2010 Maria - tusind tak smiley Håber skisme ikke der er en kræftknude - godartet eller ej smiley

Kommentér på:
"gammelmands" vorte ?

Annonce