{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Naboens hund. {{forumTopicSubject}}

Ja ved ikke lige hvordan jeg skal starte smiley men min nabo har denne her sorte og hvide dansk svenske gårdhund og de plejer altid at tage den med når de skal nogle steder men problemet er når de er på arbejde eller andet steds hvor hunden ikke er med så står hunden og piver fra de går til de kommer hjem og det er KONSTANT. i nat pev den og gravede i et eller andet fra kl. 22 til ca. 4 i nat og jeg kunne ikke sove for den larm. Jeg er ikke typen der bare går ind og ringer på og siger "Hallo jeres hund piver" for jeg ved at Kali også engang imellem kan finde på at stå og gø nogle gange hvis der er for meget larm på opgangen så jeg vil jo nødig have de skal bruge det mod mig smiley så hvordan gør man lige det så de ikke tror det er en dicideret klage over det men bare noget der er yderst træls. Her i skrivende stund sidder hunden og både piver og gør smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naboens hund.
  • #1   30. apr 2010 Så længe, det ikke er sagt surt har jeg svært ved at se, de kan tage det fortrydeligt op. Jeg ville da rigtig gerne vide, hvis Disen stod og gøede/peb hele dagen, når vi er væk. Har faktisk overvejet at sætte et eller andet til at optage herhjemme, så jeg kan se, om der er nogenlunde ro på

• #2   30. apr 2010 Jeg ville gå over og sige på en pæn måde, at deres lille vovse er rigtig ked af det når de forlader den. De er muligvis ikke klar over, at den er utryg og bange, jeg ville personligt gerne have det at vide hvis det var min egen hund... smiley
    Så sig det til dem, du behøver jo ikke nævne at det irriterer dig smiley Men sig at den lyder rigtig ulykkelig..

• #4   1. maj 2010 Nu har jeg selv en hund er ked når jeg går og det er noget vi arbejder meget med og nogen gange går det bare så godt. Men jeg ved jo aldrig om hun starter igen og derfor har en aftale med min nabo om at hun kommer og fortæller når det bliver rigtig slemt. For så skal jeg tilbage til arbejdsbordet med den bette. Jeg er bare så glad når jeg får det afvide for jeg aner jo ikke hvor og hvornår hun er ulykkelig når jeg ikke er hjemme. Tror ikke de bliver sure, de bliver nok glade for at høre det.

Kommentér på:
Naboens hund.

Annonce