{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Småt spisende {{forumTopicSubject}}

Vores voksne hund Riiini har nu i de sidste 2 uger været småt spisende, han er dog frisk, glad og fuld af energi – han kunne dog godt trænge til 100 gram på begge sider (han er en lille hund).
Om morgenen får hundene deres mad i hver sin skål, Riiini går dog ikke rigtig til fadet som han ellers plejer og han spiser slet ikke op. Han skal nødes til at spise bare en lille smule. Når han endelig spiser noget, så er det måske lidt når Dino (hvalpen) er færdig med at spise sit.
Om aftenen får de kastet deres foder ud på græsplænen, hvor de så kan gå og snuse det op.
Men der sker der heller ikke rigtig så meget. Vi har prøvet at give ham sin mad i sin skål om aftenen, mens Dino spiser ude i haven, men det vil han heller ikke rigtig.

Min teori er, at det måske kunne skyldes at vores hvalp formentlig er ved at blive kønsmoden – den er 6 mdr. nu og så Riiini er derfor måske er lidt mere på dupperne, han er i hvert fald begyndt at være lidt mere efter Dino og det virker som om at hvalpe-licensen er på nedtrapning.
Der udover så har jeg ingen anelse om, hvad der lig sker for ham.
Men jeg ville ønske at han snart begyndte at spise normalt igen, for han er ellers en meget madglad hund.

Hvis jeg ikke lige svare, så er det fordi jeg er på job. Men jeg ser frem til at læse jeres evt. svar når jeg har fri.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Småt spisende
Kommentér på:
Småt spisende

Annonce