{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.867 visninger | Oprettet:

Foder til steriliseret lab. tæve {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Min tæve skal steriliseres i næste uge og i den forbindelse skal hun så have foder til neutraliserede hunde.

Så jeg er jo nysgerrig efter at høre, hvad I andre har gode erfaringer med?

Lige nu er hun på Specific - forebyggende foder for nyresten.
Men da hendes nyre nu er fine, skal hun skifte.
Også fordi det indeholder for meget fedt.

Hvad bruger i? Hvad koster det og hvor meget er der i posen?

(Pris er SLET ikke afgørende, bare vovse har det godt, kan hun få lige hvad det skal være)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til steriliseret lab. tæve
  • #1   5. maj 2010 Liva får det samme som før - Olivers Adult, bare i mindre mængde


  • #2   5. maj 2010 Min hanhund er kastrert og han spiser Royal Canin............ Kan ikke huske hvad det hedder, men der er stort set ingen fedt i og han holder sig fint til den slanke linje.

  • #3   5. maj 2010 Helene & Rasmus - nej ikke så meget.

    Hun vejer ca. 3,5 kg mere nu, end da hun blev steriliseret, men hun var også kun 15 måneder, da hun blev steriliseret. Så den vægt regner jeg lidt for at være alm. vægtøgning frem til de 2 år. Hun har holdt vægten de sidste par måneder.


  • #5   5. maj 2010 Jeg er lidt ked af at sætte hende for meget ned i mængde - for så virker hun sulten...
    Rastløs, tiggende og pivende.
    Det dutter jo ikke... smiley

    Dyrlægen siger i øvrigt også at hvis ikke hun får et foder til neutraliserede eller i det mindste et ligt foder- så vil hun lynhurtigt bliver hamrende fed....
    hun har tendens til overvægt i forvejen, selvom vi passer på...


  • #6   5. maj 2010 *light foder..

    Stavefejl er gratis smiley


  • #7   5. maj 2010 Jeg er fortsat på det samme foder til Maggie efter hun er blevet steriliseret.

    Hun kører på RC's labradorfoder, fordi det jo netop er en lightfoder, og så kører jeg selvfølgelig med små opmålte portioner og så har hun ikke taget på siden hun blev steriliseret for 5 mdr siden.


  • #9   5. maj 2010 Hmm.. kunne da være man skulle prøve Olivers Weight loss eller Diet/Senior til hende?

  • #12   5. maj 2010 Nessa blev steriliseret i Feb og har taget på så hun er kommet på Specific Weight reduction...
    Og så håber vi det hjælper sammen med motion smiley
    Hun har kun været på det en uges tid


  • #13   5. maj 2010 Hun har ingen allergier heldigvis smiley

    Jeg har bestilt et par prøver hist og her, så ser vi hvad hun synes er lækkert og så må vi jo prøve.
    Når bare hun trives smiley

    Badut: Ja vi havde overvejet Barf - men vi har simpelthen ikke fryser-pladsen til det.


  • #14   5. maj 2010 Nu er min ikke en labbe,men de fleste rotter æder som en labbe smiley

    Chanti har ikke taget på og det er ca 2 år siden,hun er blevet fixet..

    Tværtimod tabte hun sig voldsomt,lige efter indgrebet,så meget så vi røg afsted til blodprøver osv..

    At sætte hende op i foder,faktisk mere end før,gjorde tricket..


  • #15   6. maj 2010 Stine M:

    Jep rotter har ry for den samme æde-lyst hehe

    Jamen jeg kan håbe det er det der sker her også, bare uden blodprøver og alverden hehe - men jeg tvivler altså.


  • dorthe L
    dorthe L Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #16   22. aug 2013 Jeg har givet min RC til streliseret hunde og det hun glad for men vil skifte da jeg syntes det for dyrt 10 kg til 440 kr. så skal have fundet noget andet men tror hun kommer over på Hills Nattures best, da der ikke er den stor forskel i fedt indhold.

  • #18   22. aug 2013 Vi har god erfaring med contour fra essintial, vores steriliserede tabte sig 5 kg på et år.

Kommentér på:
Foder til steriliseret lab. tæve

Annonce