Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prednisolon...bivirkninger ?
  • #1   10. maj 2010 Det har jeg ikke oplevet med mine, synes jeg? De drikker og tisser mere. Måske en smule rastløse i starten, men ellers ingenting.

• #2   10. maj 2010 Det er måske bare et tilfælde, bare sjovt det skal komme lige nu, hendes pels har aldrig været sådan før

• #3   10. maj 2010 Ja det kan sagtens være en bivirkning Rene, Fluffy begyndte bla at skælde helt vildt i pelsen..

Men jeg vil altså lige sige at hvis det er muligt så skift over til Medrol, alle Fluffy`s bivirkninger er forsvundet efter vi skiftede over og så har hun samtidig tabt sig 3 kg, hun puster ikke hele tiden længere og har fået sin energi tilbage og vil nu endelig lege med andre hunde igen, efter 2 år hvor hun intet har gidet...

• #4   10. maj 2010 Hun skal kun være på dem et par dage mere, så det kan næsten ikke betale sig at skifte *S*

• #5   10. maj 2010 Okay det var også mere hvis det var fast hun skulle have dem, men en anden gang så spørg om hun kan få medrol i stedet for, der er næsten ingen bivirkninger ved dem.

• #6   10. maj 2010 Det skal jeg huske, der skulle helst ikke blive flere gange.

Men de få bivirkninger er til at leve med pt.

• #7   10. maj 2010 Vi havde en mellemstørrelse blanding for en del år siden som fik prednisolon i 6 år og han drak også en del mere,derudover fik ham ligesom en delle ved nakke og hals dog ikke meget bare lidt extra fedt, men efter de 6 år begyndte han at få kramper i skuldrene så de gik ud af led indimellem,men ingen pels problemer.

• #8   10. maj 2010 Åhh ja Min Jack er på prednisolon resten af hans liv og der er så mange bivirkninger.

Drikke og tisse mere, mere fedt ved hans tarme, tynd hud ringe pels produktion og meget tyn pels. ringe sårheling,
    pigment i hans klør forsvandt. ved træthed eller ophidselse blever hans hud mørke rød og meget andet

• #9   10. maj 2010 Hun har kun været på det 7 dage, undrede mig bare over pelsen blev sådan lige med et...

Men der er så kun 3 dage tilbage på det nu

• #10   10. maj 2010 Der er ikke ændret noget som helst, hverken foder eller andet end de piller

• #11   10. maj 2010 Nogle dyr reagerer altså anderledes på prednisolon/medrol end andre.

Min var kun på medrol i 6 måneder, men han blev vildt depressiv nogle dage, andre dage helt manisk og hyper, overdreven æde og drikkelyst. Kunne max holde på blæren i 2 timer, blev sengevæder, og sov videre i egen urin, mærkede slet ikke han tissede nogle gange selv om han var vågen osv osv.. Han havde det MEGET skidt på Medrol - plus han lignede en tønde på 4 ben. Og det kun efter 6 måneder. Og så fik han så meget skæl, men det var så da det mindste problem.

• #12   11. maj 2010 Puha en masse bivirkninger smiley

Skræmmende at medicin kan gøre så meget

Kommentér på:
Prednisolon...bivirkninger ?

Annonce