{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

..glæden ved at have hanhunde.. {{forumTopicSubject}}

..Må da helt klart være, når der er en tæve i løb i området. Hvis ikke snart Athos slapper af, sømmer jeg hans mås fast til tæpperne!

Der er en tæve i løb i byen og Athos:
-KLYNKER simpelthen som om han fik tæsk hver dag
-Render hvileløst rundt og glor ud af alle vinduer
-bliver ulykkelig uden lige, hvis ikke han må komme ud på altanen og spejde efter sin eneste ene
-Slikker med velbefindende tævens dejlige duft i sig i 10-20 min. på græsset, mens man står og stamper i jorden for at rykke sig mere en 1 m. i timen
-Er generelt irriterende smiley

Ahhh, glæden ved at have hanhund! Er der andre der har en ligeså kærlighedshungrede vuffer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ..glæden ved at have hanhunde..
  • #1   11. maj 2010 Uhh hvor føler jeg mig heldig :O) Joey er temmelig ligeglad :O) Han synes da Misty er ekstra lækker når hun er i løb, men intet kærlighedshungrende fra ham :O) Tror han er for dum ;O) Hihi.

    Held og lykke med den kærlighedshungrende Athos :O)


  • #3   11. maj 2010 Jahhhh min labber dreng er ved at finde ud af hvad en tæve er. De seneste dage, har han ogsp slikket meget på gåturerne, men det er også ok, så slemt er det ikke, og han ligger sig pænt og sover indenfor............MEN når vi så skal i seng, så klynker og piver han. Jag troede jo i starten at han måske lige skulle tisse en kstra gang, så ud i haven, og han skynder sig ud, og så står han bare med næsen i sky og snuser og kigger over hegnet !!!!! I går aftes gjorde han det igen, og dum som jeg er, så lukker jeg ham ud i haven igen, og det samme sker som alle de øvrige gange smiley

    Eeeeelsker hanhunde :o))


  • #4   11. maj 2010 åhh jeg kender det, har en tæve og en hanhund.... som blev kastreret igår så vi undgår de der fantastiske perioder, med en rastløs hanhund

  • #5   11. maj 2010 he he derfor vi andre har tæver. De kommer i løbetid 2 gange om året af 3 uger. I andre har hunde der er i løbetid en gang - 365 dage om året;-)

  • #6   11. maj 2010 Sarah, haha, ja det kan jeg vidst ikke modsige smiley
    Nu har han dog ENDELIG lagt sig i gangen - det tog også kun hvad? 1½ time? Geeez - godnat og drømt sødt om dejlige damer, Athos!


  • #7   11. maj 2010 vil nu heller ha hanhunde, da det blod--drypperi driver mig til vandvid... er så irriterende, ulækkert og møgbelastende at ha en tæve der kun tænker på at stikke af...

  • #8   11. maj 2010 Åh ja det kender jeg godt ;D Heldigvis er det ikke så slemt, men han bliver lidt rastløs og kigger meget gerne ud af vinduerne og på gåturen skal man væbne sig med tålmodighed ;D

  • #9   11. maj 2010 * Nat *
    Kender det alt for godt *gg*


  • #10   11. maj 2010 Tanja: hvis ens tæve lære fra starten at være renlig er bloddrypperiet minimalt og vi har aldrig haft pletter på gulvene. Og mht til at stikke af så drejer det sig jo om lydighed..

  • #11   11. maj 2010 mine har altid opført sig eksemplarisk, trods at vi det tidligere sted vi boede havde 4 tæver som naboer. Det har aldrig stukket af eller hylet. Så nej, jeg kender ikke til problemet, men håber for dig, at der snart falder ro på igen, tror forøvrigt, at det er svært at trække sømmene ud igen efter fastmontering af hunden.

  • #12   11. maj 2010 sarah.... en tæve i løb lystre ikke altid.... og vi har hundegård så hun kan ikke stikke af... ang at gøre rent efter sig selv, ja det er hun så ikke så god til, og hun er 8 år så tvivler på hun lære det, generelt er jeg bare mere til hanhunde, har altid kun haft hanhunde, men nu havde kæresten altså en tæve og det må jeg jo ta med, men det behager mig ikke, og så helst hun boede i garagen når hun er i løb smiley

  • #13   11. maj 2010 Jeg gad ikke den slags, så Silas kugler nåede at ryge før han blev rigtig slem. Men han var slem nok. Tissede op af ejerne til tæver, som han synes var lækre smiley

    Mine fremtidige hanhunde skal kastreres med det samme. Ellers vil jeg have tæver ;D


  • #14   11. maj 2010 Tanja: nu har jeg så haft i alt 4 tæver og har aldrig haft problemer så jeg mener stadig det handler om lydighed.

  • #15   11. maj 2010 hunde er ikke ens... og tessi har altid været god til at stikke af, og så er der gravhund i hende..... de plejer ikke lystre super, det gør hun dog perfekt når hun ikke er i løb

  • #16   11. maj 2010 Mej det kan jeg ikke prale af, jeg er nemlig en af de heldige med hanhund som er fuldstændig ligeglad med tæver smiley Jeg kan have han hjemme selvom min tæve er i højløb og han er fuldstændig ligeglad .-)

  • #17   11. maj 2010 Nat, bevæg dig 4 km til Kr. Såby, så har du et styks klynkende Laddie. Og jeg er sikker på at der er mindst 5 tæver i løb herude.
    Laddie klynker, stress'er sig selv op, på gåturen bliver der slikket og atter slikket, så han klapper tænder....

    Årh, er der ik en, der bor på landet, der kan have en sheltie et par uger smiley


  • #18   11. maj 2010 jeg bor laaangt ude på landet.... men har desværre også en tæve i løb, så det hjælper nok ikke ss

  • #19   11. maj 2010 Jeanett,
    Jeg ve der er en højløbsk tæve mellem Hvalsø og Kr. Såby, for ejeren har været ovre og spørge om de måtte låne Athos - og han går nemmelig med hende ude ved os smiley
    Måske skulle vi slå poterne sammen og få krudtet drengene af en af helligdagene? smiley


Kommentér på:
..glæden ved at have hanhunde..

Annonce