790 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Chihuahua Chihuahua
Jeg går og håber på at få min mand med på at få hund nr. 2 en dag Og jeg har derfor flere racer i tankerne. Men hvis jeg beslutter mig for en chihuahua skal den hvertfald være choko/tan eller hvad den farve hedder.
Hvad skal man være obs på når man kigger på chihuahua? Altså hvad skal forældre dyrene være testet for? Udover patella.
Jeg er så hundeglad, at jeg ville ønske jeg kunne få ham med til at vi skulle have 4 hunde, for vil også gerne have en pomeranian og en mops
0 synes godt om
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Er nok mest til en korthåret, og kan man få en som er semi langhåret?
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
dec 2009
Det skal være en med stamtavle, da jeg er blevet lidt interesseret i det med at udstille
Men det er heller ikke lige nu det skal være, skal først lige have manden med på det, og have sparet op til vidunderet.
Men hvilken race det bliver, ved jeg ikke endnu. Der er så mange! Det er ski svært, synes jeg.
aug 2007
Men uanset hvad så kig dig godt for, alle de tre racer du nævner er meget populære og der bliver avlet på alt hvad der ligner..
Men held og lykke med købet (og selvfølgelig overtalelsen af kæresten)
dec 2009
Jeg er rigtig godt inde i mopsen, for det var meningen det var sådan en race jeg skulle have haft, og var også ude og kigge på en hos en kennel, hvor louis så kom valsende
aug 2007
dec 2009
Hanner og hunner går hver for sig, og de har aldrig haft blandinger før.
Deres mops tæve blev sat sammen med en hanmops, hvor parringen lykkedes. Og de regnede med at de ventede et kuld mopse. Men da hvalpene blev født ved kejsersnit kunne de godt se at de 5 af dem ikke var rene mopse, og der blevet derfor taget blodprøve på dem og en cavalier, som de regnede med kunne være faren (efter udseendet). Jeg ved ikke lige hvordan sådan en prøve foregår, men dyrlægen kunne hvertfald udfra flere blodprøve afgøre at de 5 af hvalpene var ½ mops og ½ cavalier, hvor af den sidste hvalp kun havde rene mops gener.
Jeg ved godt i sikkert tænker, ja ja - det kan ikke lade sig gøre, for det var sådan jeg tænkte, men det er altså rigtigt. og jeg har efterfølgende læst på nettet at det godt kan lade sig gøre.
aug 2007
Undre mig bare over det ikke er blevet opdaget..
dec 2009
Chihuahua