{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

tonny h
tonny h
Tilmeldt:
11. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

adfærdsændring {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min 7 år gamle labrador har hd, de sidste par måneder har den ændret adfærd fra at være ligeglad med andre hunde, til at være aggresiv. er overbevist om at det skyldes smerte det er kun ved vores hjem dvs. kun når hunde går forbi på fortovet, det har detsværre resulteret i at den har sat en tand i bagbenet på genboens dansk/svenske gårdhund.... skal jeg smertebehandle og se tiden an, eller skal jeg gå den tunge gang og få hunden aflivet ?...hvad siger i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  adfærdsændring
  • #1   16. maj 2010 Hvis smerterne er så stærke at den angriber andre ville jeg aflive. er den på smertestillende nu? Hvad siger dyrlægen?

  • #3   16. maj 2010 Har du overvejet kiropraktor...??

  • #4   16. maj 2010 jeg ville få hunden tjekket igennem -

    jeg tror dog ikke det skylde smerte alene - syntes det er underligt hunden kun har ændret adfær omkring jeres hjem...

    det lyder mere som en kombination af flere ting.


  • tonny h
    tonny h Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   16. maj 2010 Det skal siges at hunden hidtil har fået smertestillende i perioder, samt steoidbehandling som virker 3-6 måneder, men er i øjeblikket ikke "på noget".....kan det skyldes at den ikke har glemt at den er blevet bidt af selvsamme hund som den selv bed, dette ligger dog et år tilbage....det underlige er at det KUN er på matriklen den har denne adfærd....på fritløbs områder er der ikke problemer med adfærd, den viser ingen" vrede" overhovedet......er det forkert at smertebehandle hele tiden.....vi er flyttet ind for et år siden, bor nu i en by, boede før ude i en skov langt ude på landet....kan sgu ikke regne det ud.....er i 7 sind...har set flere dyrlæger, ingen har endnu anbefalet at hunden får fred...

  • #6   16. maj 2010 Prøv kiropraktor. De kan ofte finde og løse problemer, som almindelige dyrlæger ikke nødvendigvis kan finde.

    Hvis kiropraktoren frikender hunden, kan det måske nok betale sig, at få en adfærdskyndig ud at se på hunden.


Kommentér på:
adfærdsændring

Annonce