{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Adfærdsændring {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop begyndt at "barfe" da jeg har fået en lille ny DDB hvalp og har fået fortalt at denne måde at fodre på var rigtig godt i vækstperioden for denne race. Derfor får min anden hund Lola selvfølgelig samme kost (hun har altid fået tørkost samt rester) her efter en måned med nyt foder er hun begyndt at blive meget vagtsom samt truende overfor fremmede gæster i vores hjem hvilket hun ALDRIG har været før. Spørgsmålet er så: Er det måske fordi vi har fået en ny hvalp i huset eller kan det at fodre barf træke nogle instinkter frem i hende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærdsændring
  • #2   6. jan 2009 Ja det kan godt være, synes bare det er lidt mærkeligt da hun ikke er synderligt interesseret i ham og ikke viser nogen beskytter adfærd overfor ham når jeg har besøg af andre hunde.

  • #3   6. jan 2009 Jeg er helt overbevist om, at det er pga. hvalpen - har iøvrigt set Sakki rødglødende gal en enkel gang over for tilfældige hunde...her havde vi besøg af en tæve m. hvalp i nogle dage og jeg ska lige love for flok- og beskytterinstinktet tråde i kraft !

Kommentér på:
Adfærdsændring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce