{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Hund jagter insekter {{forumTopicSubject}}

Hej

En i min familie har en hund, der hver eneste forår og sommer jagter insekter + skygger af insekter.
Den gør det mest i et område på terrassen 5x5 meter. Hunden er "helt væk" og er nærmest hypnotiseret af det.

Nogen herinde der har ideer til, hvordan man vænner den af med det?

Den bliver både aktiveret fysisk og mentalt hver dag. Den er en glad og veltilpas hund. Den har bare den ene sære idé med insekterne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund jagter insekter
  • #1   18. maj 2010 Kigger måske først herind igen i morgen..

  • #3   18. maj 2010 Coda elsker at kigge på insekter men synes dog det lyder voldsomt at den er decideret 'væk' når den jager!

  • #5   18. maj 2010 Der er da intet bedre end at jagte en bi gennem mors juleroser smiley

  • #6   18. maj 2010 King jagter... ALT...! Flyvende insekter, kravlende biller, fugle, harer, skygger og lys... nogen gange tror jeg ikke, han er helt normal - jeg prøver at aflede ham med anden opmærksomhed, men nogen gange reagerer han temmelig halvhjertet - tydeligvis med tankerne et andet sted... det bekymrer mig en del, men jeg har stadig en tro på, at vi med afledning kan få ham lidt mere "afrettet" - især mht. jagten af skygger og lys...

  • #7   19. maj 2010 Reiki er osse vældigt optaget af insekterne for tiden. Må indrømme at jeg har opgivet at gøre det store ved det. Hvis jeg synes det bliver for meget, bliver han hentet og bedt om at lægge sig.

    Men når han underholder sig selv udenfor, er det ofte ved at drøne rundt efter insekter.


  • #8   19. maj 2010 Mange tak for alle jeres svar:) De er givet videre til hundens ejer.

    Hunden bliver lukket indenfor, når den har jagtet "for længe". Så slapper den af igen. Det starter bare forfra, når den bliver lukket ud igen.


Kommentér på:
Hund jagter insekter

Annonce