4.148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Therese H
Therese H
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16

Hvor meget skal hvalpen underholdes? Hvor meget skal hvalpen underholdes?

Jeg går pt hjemme ved vores lille hvalp, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvor meget jeg skal underholde ham?

Jeg får virkelig dårlig samvittighed når jeg går igang med de daglige gøremål for jeg føler at jeg bør lege med ham hele tiden når han er vågen.
Jeg forsøger selvfølgelig så vidt muligt at ordne det der skal ordnes mens han sover men det er ikke altid det lige lykkes.

Hvor meget leger i med jeres hvalp, og hvor gode er de til at underholde sig selv?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget skal hvalpen underholdes?
  • Therese H
    Therese H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16
    #2   19. maj 2010 Dejligt at høre, så er jeg ikke helt forkert på den når jeg overlader ham til sig selv ind i mellem..

Det er jo dælme svært at forberede mad til en hel flok gæster, vaske tøj og spille bold med hunden på samme tid smiley

• #3   19. maj 2010 Legede da mange gange om dagen med hvalpen.
    Men vil så samtidig sige at vænner du hvalpen til at den HELE tiden skal underholdes, så kan du næsten også regne ud hvordan de næste 10-15 år kommer til at se ud, med dig som konstant hundeunderholder smiley

Aktivér i intervaller.
    Når hvalpen vågner så leg med den og lad den så finde på noget selv og lad den vænne sig til , bare at være i selskab med dig uden at i skal lave noget sammen hele tiden.

Sådan har jeg i hvert fald fået en dejlig og medgørlig hund, der er klar på sekundet at der sker noget, men også godt kan ligge for sig selv uden at sove.

• #4   19. maj 2010 Prøv at købe noget aktivitets legetøj, jeg har pt. et busy buddy bone til salg, som mine hunde ikke gider røre. Så hvis du er interesseret kan du jo købe det smiley
    Du må meget gerne skrive en besked til mig hvis det er smiley

http://www.happydogplace.com/dogs/images//products/bouncy_bone.jpg

Ellers er en aktivitets bold uundværlig! Der propper man godbidder i og den kan mine hunde ikke undvære smiley

• #5   19. maj 2010 Den der følese kender jeg godt nu er Kenzo ikke så lille mer, men jeg ved hvordan vores gamle hund var han var så vand til at jeg lavede noget med ham hele tiden så jeg kunne jo aldrig lave noget uden han stod og ventede på vi skulle lege gå eller noget så med kenzo er jeg meget bevist om at han skal kunne underholde sig selv og også vente på jeg har lavet mit færdigt selvom det er svært at blive ved med at vaske op når der står en lille bedårende hvalp og gerne vil lege men man bliver altser træt af det i løbet af årene
    selvfølgelig ordnede jeg det meste mendes han sov men det er også godt at kunne underholde sig selv

feks hvis vi lukkede den gamle hund ud i haven sad han og ventede på vi kom og legede i stedet for at tuller rundt og snude osv

• #6   19. maj 2010 nu skriver du ikke hvor lille hvalpen er, men generelt skal man passe meget på med ikke at overaktivere en hvalp, da den skal kunne følge med psykisk og fysisk og samtidig ikke blive overanstrengt eller sove for lidt. så jeg tror ikke du skal have så dårlig samvittighed.

som stine p også skriver, er det også fint at lære hvalpen fra starten af at den godt kan underholde sig selv. ligge og gnave i noget giver også god hjernegymnastik.

Kommentér på:
Hvor meget skal hvalpen underholdes?

Annonce