Hvor meget skal hvalpen underholdes? Hvor meget skal hvalpen underholdes?
Jeg går pt hjemme ved vores lille hvalp, men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvor meget jeg skal underholde ham?
Jeg får virkelig dårlig samvittighed når jeg går igang med de daglige gøremål for jeg føler at jeg bør lege med ham hele tiden når han er vågen.
Jeg forsøger selvfølgelig så vidt muligt at ordne det der skal ordnes mens han sover men det er ikke altid det lige lykkes.
Hvor meget leger i med jeres hvalp, og hvor gode er de til at underholde sig selv?
maj 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 16
Det er jo dælme svært at forberede mad til en hel flok gæster, vaske tøj og spille bold med hunden på samme tid
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Men vil så samtidig sige at vænner du hvalpen til at den HELE tiden skal underholdes, så kan du næsten også regne ud hvordan de næste 10-15 år kommer til at se ud, med dig som konstant hundeunderholder
Aktivér i intervaller.
Når hvalpen vågner så leg med den og lad den så finde på noget selv og lad den vænne sig til , bare at være i selskab med dig uden at i skal lave noget sammen hele tiden.
Sådan har jeg i hvert fald fået en dejlig og medgørlig hund, der er klar på sekundet at der sker noget, men også godt kan ligge for sig selv uden at sove.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Du må meget gerne skrive en besked til mig hvis det er
http://www.happydogplace.com/dogs/images//products/bouncy_bone.jpg
Ellers er en aktivitets bold uundværlig! Der propper man godbidder i og den kan mine hunde ikke undvære
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 105 Svar: 951
selvfølgelig ordnede jeg det meste mendes han sov men det er også godt at kunne underholde sig selv
feks hvis vi lukkede den gamle hund ud i haven sad han og ventede på vi kom og legede i stedet for at tuller rundt og snude osv
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.395
som stine p også skriver, er det også fint at lære hvalpen fra starten af at den godt kan underholde sig selv. ligge og gnave i noget giver også god hjernegymnastik.
Hvor meget skal hvalpen underholdes?