Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af vægge i stue 1.000 kr.
  • installation af vaskemaskine 990 kr.
  • Ophæng at Fritz Hansen Concerto lampe (stor) 750 kr.
  • Samle + montere Ikea-skab + kommode 500 kr.
  • Mixed tasks, electricity 1.800 kr.
  • Vand på gasfyr 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  American Bully, hvor ?
  • #1   22. maj 2010 Mener du amerikansk bulldog af bully type ?

• #2   22. maj 2010 Udklip fra en anden der søgte en American Bully:

Nu laves disse hunde med AKC tavle som amstaff, dvs Fci godkendte som amstaffer.
    Disse typer er en mix breed af amstaff og pitbull og i visse linier er pitten avLet så langt ud at de må tavlegoDkendes som amstaffer (4 generationer).
    De stambogsføres som 3 forskellige racer. Amstaff i AKC, Pitbull i UKC og american bully i ABKC. Dvs en og samme hund kan lave afkom af 3 racer.

Nu har jeg været i mail dialog med DKK, de ville fraråde mig at få sådan en hund hjem da de ligger tæt, men lovmæssigt er der ikke noget at komme efter og hundens fci tavle kan stemples og godkendes af dkk som amsteff....

Kig evt her www.sweetvamstaff... eller på http://abkcdogs.org/ og se lige nogle lækre dyr.

Laver dette indlæg for at vise hvor tæt amstaff og pit må være på hinanden og dette er et eksempel på dengang man begyndte at skille amstaff og pit fra hinanden.

• #3   22. maj 2010 Jeg synes de ser virkelig onde ud. Håber ikke jeg fornærmer nogle, men puha sådan en ville jeg nødig rende ind i løs på stranden.

• #4   22. maj 2010 Chine:

Det er bestemt heller ikke en hund for mig. Vidste slet ikke den fandtes, før jeg søgte på den. Synes det er forkert, DKK tager racen ind, selvom det er langt tilbage ( mere en 4 generationer ) der kan findes aner af Pitt. Det er jo lige præcis deres grundlag for ikke at tage OEB ind (den race jeg har) da i 1971 man blandede EB med APBT og fik racen OEB.
    Hvis en American Bully bliver registreret som Amstaff og får hvalpe. Så kan disse jo stadig stambogsføres som Amstaff i ABKC?

• #5   22. maj 2010 Jeg finder dem fascinerende, og meget smukke smiley Ville dog ønske man kunne finde en hvalp, uden kupering.

• #6   22. maj 2010 Skulle stå:

Så kan de stadig registreres som American Bully i ABKC?

• #7   22. maj 2010 Mie D:

Som Dkk selv siger. Det kan ikke betale sig at få impoteret en American Bully, da du lige så godt kan købe en Amstaff, med aner tilbage til American Bully herhjemme. Da de skulle ligge utrolig tæt

• #8   22. maj 2010 Ja hvis du finder en american bully opdrætter kan du få en hund hjem hvis den får tavle i AKC, Hvis den er i UKC eller ABKC så kan du ikke. Begge forældre skal være kårede og registrerede som amstaff. Men jeg har snakket med DKK og heksen derinde er meget skeptisk og påstår hårdnakket at det er pitbullblandinger selvom begge forældre er reg i akc som amstaff og som er en fci godkendt klub.

• #9   22. maj 2010 Og man kan ikke købe en amstaff med aner tilbage til american bully da racen kun er få år gamle og der endnu ikke er styr på sundhed og race standart. Der bliver avlet en form for gargoylds lignende hunde af overdemensionerede amstaff/pitbull forældre og som vi kan se på både den engelske og diverse kæmpe mastiff racer er overdemensioneret aldrig godt ;D De er ikke tjekket for hd og aa, ataxia eller adfærds testede, desuden ville de næsten ikke kunne klare en dansk sommer. Og så koster de op mod 25000 plus fragt for noget af bare nogenlunde linier, men der er for meget bøvl i det.

• #10   22. maj 2010 Her er en gruppe på fjæset, om American Bully. Her kan du snakke med mennesker over hele verden omkring racen. Der er mange medlemmer.

(link fjernet)

• #11   22. maj 2010 Vivi:

Jeg læste at der nu efter 5 år, endelig var blevet en smule styr på avlen af American Bully. Og hvad jeg kan læse på nedenstående link, er racen blevet skabt i 1990.

http://www.dogbreedinfo.com/a/americanbully.htm

• #12   22. maj 2010 Ina de sidste 5 år har det været det samme, men det tager jo længere tid en bare 1-2 generationer at få styr på sundheden, der er stadig ingen tjek eller race beskrivelse og nogen form for standart eller sundhedsundersøgelser der skal overholdes så nej der er STADIG ikke styr på det selvom de har sagt det de sidste 8 år.

• #13   22. maj 2010 Vivi:

Det kan jeg ikke svare på. Som sagt kender intet til racen, andet end det jeg lige har læst (linket) smiley
    Det er ikke en race for mig, så har ikke sat mig yderligere ind i det.

noget helt andet er: heheh du skulle vide hvad jeg fandt, grundet jeg ville finde din dreng inden i galleriet :-)))))

• #14   23. maj 2010 I får det til at lyde som om at disse american bully kan optages og registreres som amstaff i AKC, i så fald kan det kun ske ved at fremavle dem ud fra eksisterende amstaffs, da man ikke blot kan få registrere hunde som amstaff. Sidst der var "lukket op for " registrering af nya amstaffs i AKC var i starten af 1970´erne.
    At "ikke-fci-godkendte" klubber godkender amstaffs som andre racer, spiller i mine øjne ingen rolle, så længe det omvendte ikke kan gøres.

• #15   23. maj 2010 Ina T
    Ikke forstået??

Tue D
    På visse hjemmesider over american bully er forældredyr reg som amstaff i AKC.

• #16   24. maj 2010 jeg må indrømme at jeg ALDRIG har set en american bully reg som AKC amstaff selv om jeg da har følget dem lige siden gray line og watchdog
    ren faktisk var gode brugshunde,men det kunne jeg da rigtig godt tænke mig at se.så hvis nogle er venlige at smide et link her ind??
    så ville jeg da blive meget meget glad

• #17   24. maj 2010 Jeg kender et par i vejgaard som alver den race. Men de koster kassen..

• #18   24. maj 2010 Her er et par drenge der både er i akc og i abkc
    http://sweetvamstaffs.com/sweet_v_amstaffs%20MALES.htm

• #19   24. maj 2010 SBT.
    Er du sikker på det ikke er renesence bulldog eller den lille model??

• #20   24. maj 2010 Shorty bull??

• #21   24. maj 2010 vivi takker det bliver spændene atkigge vider på..
    der har kun været en parring af renesence bulldog i danmark og den parring kommer ikke til at ske igen da ejeren af han hunde er blevet smidt ud af renesence bulldog kennel club og at den parring ikke var en parring som RBKC var serlig glad for...
    shorty bulls var der en gang også nogle af oppe ved vig men de mistede deres han hund og tror nok de solgte resten til michael kartoon i holland så dem tror jeg heller ikke rigtig bliver lavet her hjemme...
    men der er tilgengæld en del amstaff/bulldog mix her hjemme som folk går og kalder am bullys så de popper nok snart op alle vegne ..

• #22   24. maj 2010 Selv tak Martin. Har kendt Rob fra sweet i 5 år men eftersom der ikke er mere styr på avlsarbejdet end der er og dkk ikke rigtig ved med racen selvom den er reg som amstaff i akc så har jeg ikke fået en hund hjem :C
    Tror ikke på at mix ast/ambull bully type kan give noget der ligner disse american bully djævle.

• #23   24. maj 2010 Hmm ved jeg ikke ved, de siger bare det er American Bully hunde. Men de liner de hunde du har linket til, jeg møder dem bare når jeg selv går tur med aiko i parken. De siger de koster imellem 17.000 - 25.000kr. Men om det bare en for en hund eller om det os er for og få den hjem til dk ved jeg ikke. Men de er da ulovlige i dk ik?

Men det liner da godt nok en meget usund race...

• #24   24. maj 2010 Forresten kender jeg til det renesance kuld der er lavet, kender et par der fik en hvalp hjem som blev leveret tilbage.

• #25   24. maj 2010 SBT.
    Hvis ikke hunden er reg som amstaff i akc eller dkk så ja er de ulovlige da de stammer ud fra pitbulls.

• #26   24. maj 2010 Okay måske jeg skulle høre dem næste gang jeg ser dem smiley

• #27   24. maj 2010 vivi
    jeg kan desværre kun se en af hans stamtavler som er akc reg men kan da se der er lidt Razors Edge bagud, men resten er jo ruffian og gaff og det er jo ikke typisk american bully ...
    der er jo flere forskellige typer af american bully, jeg har set ren Razors Edge som kun vejer 19-20 kg og 45 cm høj og så er der andre Razors Edge som er 60-65 cm høje og kan veje over det dobbelte, men hunde som gary line,watchdog og Camelot bliver tit også anset og reg som american bullys ja har inda også set nogle dagger dogs i nogle american bully hunde og ja de er jo langt fra den typiske pit/amstaff mix eller hvad folk gerne vil have de bullyer skal være da der både er bulldog og mastiff samt andre skæge ting i flere af dem, så de kan jo spring meget i udsene, og har faktisk set en ambull/pit blanding som faktisk gik for at være en bully manstoppers side i gamle dage...
    men nej man vil ikke få en hund med det lave extreme brede udsene ud af en amstaff/bulldog mix det giver jeg dig ret i...

jeg kunne meget godt tænke mig at høre mere om hvad du ved om den RB parring gerne over PM hvis det er

• #28   25. maj 2010 Vivi:

Kan godt forstå du ikke forstår så meget af det. Men jeg kan ikke skrive en pb til dig. Og det er ikke fair at skrive herinde i åben forum, hvad det var jeg fandt smiley

• #29   27. feb 2013 Jeg sys bully´en er en super lækker hund og er i kontakt med en avler den koster en del 3000-5000 usd + transport , det er ud af en super lækker linje , jeg er helt væk i Rembrandt ud af Remyline , håber du kan bruge det lidt

her er nogle avler her over
    http://www.eurobreeder.com/breeds/american_bully.html

avler og show på fb
    http://www.facebook.com/pages/American-Bully-Kennel-Club-ABKC/118855921488504?ref=ts&fref=ts

lidt info avler
    http://www.breederinfocenter.com/index.php?c=American+Bully

lidt tybe avl
    (link fjernet)

• #30   27. feb 2013 Jeg tror TS har fundet ud af det, efter som tråden er 3 år gammel....

• John W
    John W Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #31   2. feb 2017 Hi, I'm impressed to see your site. You did a great job on this site. I love all dogs. And Thank you for sharing this information. View new look our website http://www.dogmal.com/information-american-bully-dog-breed/

Kommentér på:
American Bully, hvor ?

Annonce