5.484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Er jeres hund os bange for støvsugeren Er jeres hund os bange for støvsugeren

Min hund springer for livet når den ser jeg tager støvsugeren frem, og når den starter gælder det om at komme væk, max 2meter så tager fanden ved hans ben og han stikker af smiley

Hvordan kan vores støvsuger vinde hans tillid så han ikke frygter den ? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeres hund os bange for støvsugeren
  • #1   25. maj 2010 Min store hund sætter sig til rette og vil have støvsuget pelsen.. han ELSKER støvsugeren, og man får ikke lov til at gøre rent før man har "ordnet" ham først..

Vores lille hund derimod, han hader den.. og vil helst ikke være i samme rum som støvsugeren.. smiley

• #2   25. maj 2010 Min hund er heller ikke glad for støvsugeren, pga den høje støj.. jeg prøver at træne med hårtørren der minder li´dt om støvsugeren i lyden, og prøver at give hende godbidder, mens jeg tænder og slukker støvsugeren eller hårtøren. Når hun accepterer dét, og selv snuser, tænder jeg den så igen og det bliver jeg ved med til hun accepterer den.. nu har vi så bare det problem at hun angriber den i leg XD

• #3   25. maj 2010 Min hund hader også støvsugeren. Den kalder vi dødsmaskinen herhjemme, hehe. Men nu er det jo ikke værre end vi lukker hende ud i haven i mens den kører. Jeg synes det er okay hun ikke kan lide den smiley

• #4   25. maj 2010 Harley følger mig rundt når jeg støvsuger.. smiley min gamle hund sad og rystede i sofaen imens..

• #5   25. maj 2010 Cecilie J ;

Haha ja men det er næsten hellere den reaktion frem for han flygter fra den. Men vil da prøve at træne lidt den vej og fortælle ham med godbider at den intet ondt vil smiley

Og ja vores kat flygter også så langt væk som muligst

• #6   25. maj 2010 Min angriber støvsugeren, så her er det mig der skal kæmpe med at holde hende væk.. for hun slipper den ikk igen hvis hun først får fat..;o)

• #7   25. maj 2010 Vores Baloo kommer også og vil støvsuges.

• #8   25. maj 2010 ja vores nye hund bertram er rædselsslagen for den, jeg har taget støvsugeren frem og lader den stå fremme og flytter den et par gange om dagen, tilmed sætter mig på den og kalder ham over og det begynder så småt at hjælpe, for han skal ikke opfatte det som et frådende monstre der kommer frem en gang om ugen efter behov, så den stå fremme, kunne evt også bruge godbidder for at støtte ham

• #9   25. maj 2010 Vores er helt ligeglade og når vi har hvalpe bliver hvalpegården støvsuget hver dag, så alle hvalpe er lige så ligeglade med støvsugeren som de voksne.

• #10   25. maj 2010 Der er da godt nok et par sjove historier imellem alligevel hehe.

• #11   25. maj 2010 Vores er ved at vænne sig til den - men han går altid af vejen, både ham og den ene kat kender min rutine med at støvsuge - så når jeg når til sofaområdet forsvinder de ud af soveværelset som de er i mens jeg støvsuger - for de ved at efter sofaerne er det soveværelsest tur smiley Vores anden kat har det med at gå ind alle de steder han ved jeg skal til bare for at være træls smiley

• #12   25. maj 2010 Herhjemme er de ligeglade med støvsugeren, ikke glde for den, men de gider heller ikke være i rum med den larmende dødsmaskine.

Til gengælde.... Er de begge hunderæd for min hårtørrer!!! Og jeg har ingen anelse om hvorfor.

• #14   25. maj 2010 Begge mine Chower var ligeglade og ville gerne støvsuges. Zico kan ikke komme hurtigt nok ovenpå når bare han ser skyggen af den. Tror at hvis de er vant til den fra små er der ingen problemer. Zico var 10 måneder da jeg fik ham så jeg ved ikke hvordan han har haft det med støvsuger i sit andet hjem.

• #15   25. maj 2010 asta elsker også at blive støvsuget, hun kredser hele tiden om en når man støvsuger, vores gamle hund bobo var også sådan

• #16   25. maj 2010 min tæve flytter sig når jeg kommer med den , er ikke så glad for den men hun er ikke hysterisk...

Min Hanhund ælsker støvsugeren , når jeg tar af mundstykket så tar ham den i munden hihi , men da det er besværligt at støvsuge med en stor hanhund som vil lege med den , bliver de smidt ud i hundegården så jeg får effektiv rengøring hehe

• #18   26. maj 2010 Vores lab har vi trænet til at kunne lide støvsugeren fra han var helt lille og idag beder han om at blive støvsuget.

Kommentér på:
Er jeres hund os bange for støvsugeren

Annonce