{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barf?
  • #1   31. maj 2010 hva mener du med se på hunden?

  • #2   31. maj 2010 så hvis den vejer de 23kg så det mellem 460g og 690g .



  • #4   31. maj 2010 Erik - se på hunden om den fungerer på den sats du er startet ud med..

    Kaoz startede ud med 3%, men blev sat ned på 2% da han blev for tyk (jeg giver altid lige mange godbidder og snacks, kun fodret bliver der justeret)..



  • #5   31. maj 2010 bare i orden, hva med en 7mdr gammel hvalp på 17kg, samme race, gælder det samme princip?

  • #6   31. maj 2010 Der er andre "regler" når det er en ikke udvokset hund.. Jeg kender ikke satserne der da min hund var fuldt udvokset da jeg startede op =)

    Der er flere grupper herinde med ganske hjælpsomme mennesker der ved mere end jeg gør..

    DBC (Dansk Barf Center) laver efter aftale og betaling gerne en foderplan for din hund, jeg ved mange bruger dette - men jeg personligt gjorde ikke.

    Jeg vil anbefale dig at luske lidt omkring i grupperne og finde en eller to mennesker du synes lyder fornuftige, og der fodrer på en måde du er tryg ved - og så holde dig til at spørge disse personer til råds.

    Med råfodring er der utrolig stor forskel på hvordan folk vælger at fodre - og hvad de vælger at fodre med.

    Nogle giver hunden voldsomme mængder mad hver 3. dag, resten af dagene får de intet.

    Nogle varirerer produkterne meget, andre mener det er nok med 3-4 forskellige typer.

    Nogle giver grønt, andre ikke. Nogle giver rå fisk, andre ikke. Det samme med kylling og gris.

    Nogle giver pulvertilskud, andre ikke.

    Find ud af hvordan du personligt mener dine hunde skal fodres, og hvilken metode du har det bedst med og spring så ud i det =)


  • #7   31. maj 2010 Prøv at læs Mogens Eliansens bog Rigtig Hundemad. Du kan få den på K9joy, mener jeg.

    Den dækker det meste af emnet, som du skal bruge


Kommentér på:
barf?

Annonce