{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Puha det er varmt:o) {{forumTopicSubject}}

Puuha det er varmt:o)

Hvordan har jeres hunde det med varmen? Selvom Diva har en meget kort pels har hun det godt nok hårdt:o) Stakkels dem der har meget pels:-(

Vi gik ned til søen idag så Diva kunne bade:o) DET var et hit:o)

Forsat god solskinsdag til jer alle og de skønne hunde:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha det er varmt:o)
  • #1   5. jun 2010 Jeg går i haven og graver skvalderkål op:-(

    Hundene dovner. De leger lidt ind imellem og så plasker de rundt i deres vandbassin. Og ellers ligger de herinde, hvor der er dejlig køligt:-)


  • #2   5. jun 2010 Loui har lang pels, og han elsker varme. :O)
    Hmm, men han kan så også gå i havet, når han vil ;O)


  • #3   5. jun 2010 Herhjemme har hundene det slemt. De vil gerne være med ude i haven ( har også gang i nogle skvadderkål ), men kan så ikke lade vær med at jagte brumbasser ol ( mest Anubis men Isis hopper så også op hver gang ) og så bliver der prustet og stønnet. Ville egentlig ha været ude og træne med dem, men det kan de slet ikke klare i denne varme så må vente til solen er gået ned. En tur i skoven kan de nu godt klare.

  • #4   5. jun 2010 Lia veksler mellem total flip med 180 km/t, hvorefter hun stiller sig op i sit soppebassin, drikker vand og plasker rundt. Derefter lægger hun sig i skyggen indtil næste omgang flip.

    Gåture er hun ikke så vild med, der får hun det hurtigt alt for varmt selvom vi går i et roligt tempo. Efter en gåtur vil hun bare ind og ligge på badeværelset, hvor vi ellers normalt er ude og brænde krudt af i haven og på marken bagefter, så vi har helt droppet gåturene om dagen, da hun ikke bliver motioneret nok ved dem og ikke nyder dem på samme måde som hun plejer.


  • #5   5. jun 2010 Coda har det fint smiley Vi har været ved havet i 1½ time både i dag og i går og hun nyder at ligge i vandkanten og lege med andre hunde. herhjemme liger hun helst i den ende af huset som solen ikke rammer.

  • #6   5. jun 2010 vores elsker også varmen men har det med lige at give dem lidt vand i pelsen så de lige køler ned.. men det er mest på de aller varmeste dage, så som idag og igår

  • #8   5. jun 2010 Sofus er egentlig okay - de lange turer bliver det ikke til, han vil gerne selv, men kan mærke han har det meget varmt.. Han halser meget ! Nu har vi købt et badebassin til ham som han kan hoppe i smiley

  • #9   5. jun 2010 Begge mine hundegalleri elsker at ligge paa terassen med dejlig udsigt over det hele. Jeg har lagt deres store pude ud i skyggen, saa naar det blir for varmt laegger de dig bare der over... Vi har ogsaa kun vaeret et smut i skoven, hvor det blev til en badetur i aaen for min westie, chi'en er knap saa vild en vandhund smiley HAABER SOMMEREN FORTSAETTER!!!

Kommentér på:
Puha det er varmt:o)

Annonce