Til corgiejere.. Til corgiejere..
Jeg har oprettet denne her tråd af to grunde:
1) Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle aktive brugere herinde, som tilfældigvis er corgi-ejere og bor i København? Jeg tror kun jeg har set én her i Ishøj - kunne da være skægt lige at træffes - især fordi jeg mægtigt gerne vil sammenligne størrelser.. Det leder mig til den anden grund.
2) Nu har jeg godt nok været inde og kigge på kenneler på corgi.dk, men jeg vil nu alligevel høre om der er nogen, som vil tage et hurtigt kig på min vovse? Jeg synes altså IKKE at min dyrlæge tager mig særlig seriøst ved at sige gang på gang, at min hund er HELT fin, når jeg kan se at han ser anderledes ud end andre corgier - og ja, det er igen min snak om hvorvidt han vokser/spiser fint.
Kunne meget godt tænke mig at komme i snak med corgiejere ude i den virkelige verden, så jeg ikke skal spekulere på om min dreng nu har det fint =)..
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
Hvordan mener du han adskiller sig fra en racetypisk corgi?
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 26
Jamen udseendesmæssigt - især når det kommer til hans størrelse - ligner han ikke en corgi, der snart fylder 1 år, synes han ser ret lille ud i forhold til andre corgier. Måske synes jeg bare det, fordi jeg ser ham så tit - andre der ser ham med flere ugers mellemrum siger tit til mig, at han er jo blevet stor. Men jeg vil gerne være sikker.
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 26
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 37 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.952
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 865
Jeg har selv en Cardigan og har erfaring med utrolig stor forskel på størrelserne på dem jeg har mødt. Min Tæve på 17,5 kg og 2 år er en af de største Corgier jeg har mødt. Også sker der rigtig meget med dem fra de er et år til to, er først der jeg synes hun rigtig begyndte at få "Corgi Facon". Men synes du skal som de andre forslå melde ham til udstilling, hvis du gerne vil have uvildige til at se på ham. Ellers prøv Evi N, her på siden der opdrætter Pemproke, sikker på hun gerne vil være behjælpelig med råd og vejledning, og hun bor på sjælland ved jeg.
Tillykke og held og lykke med ham ...
Til corgiejere..