{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.299 visninger | Oprettet:

Italiensk mynde - Opdrættere. {{forumTopicSubject}}

Hej alle! : )
Min kæreste og jeg har et godt øje til den Italiensk mynde. Vi kunne meget vel forestille os at udvide flokken med sådanne, en skønne dag ude i fremtiden.

- Jeg ser derfor efter opdrættere (som udgangspunkt under DKK), og kan finde 2 opdrættere. ''Made in Denmark'' og ''Vindhause''.
- Kan det virkelig passe der kun er 2 opdrættere af denne skønne race i DK, under DKK?
- Hvad er jeres erfaringer ved disse 2 opdrættere?
- Hvad er jeres personlige erfaringer med racen? Temperament, sundhed, behov mv.?

Ser frem til at læse jeres svar, og håber nogle ejere kommer på banen - Selvom det jo ikke er en frygtelig udbredt race herinde. : )
God aften til alle!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Italiensk mynde - Opdrættere.
Kommentér på:
Italiensk mynde - Opdrættere.

Annonce