{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Flækket negl :( (Langt) {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom hjem fra arbejde igår, skreg Wictor pludselig op.. Gik ud fra min far havde fået trådt på ham, men nej..
Neglen var flækket på langs..
Hvordan det er sket aner jeg ikke, for havde som sagt været på arbejde...

Kunne godt se det ikke var godt, så fik hurtigt renset det godt, lagt en stødabsoberende forbinding og ringet til dylle..
Dylle mente godt det kunne vente til i dag, eftersom jeg havde renset og gjort ved efter alle forskrifterne...

Hele aftenen igår, og i morges var han helt som normalt.. virkede slet ikke til at ha ondt eller noget...
Så tager på arbejde som planlagt, og til dylle som aftalt..
Da vi kommer ned, smågriner de lidt af den enorme forbinding jeg har lagt, eftersom jeg kommer ind med en storsmilende lalleglad Wille, der bare synes det super at være hos hende den søde Dylle..

Kommer ind, og får forbindingen af, og her går Dylle nærmest i chok.. Det var virkelig slemt..
Hun kan slet ikke forstå at han har kunne rende sådan rundt, og lade som om intet var hændt..
Hun ville mene at sådan som neglen så ud, så skulle han ligge på omkring en 8'er i smerter på en skala fra 1-10..

Nå men Wille blir lagt i bedøvelse og hans mor går meget nedtrykt derfra med besked på at vende tilbage en time efter.. Den time er bare HELVEDE for mig..
Da det blir min tur siger Dylle at han stadig er meget groggy men nu går vi ned og ser..
Da Wille ser mig flyver han op, vil ud af buret og putter sig bare tæt ind til mig mens han hyyyyyler.. Igen var Dylle virkelig imponeret over hans evne til at skjule alt *G*

Det korte af det lange er at neglen nu er fjernet, han skal på pencilinkur i en uge, og ha kææææmpe forbinding på i 3dage..
Han er stadig halvfuld og har slemme tømmermænd som Dylle sagde, men har det ellers godt..

Havde bare lige brug for at komme ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flækket negl :( (Langt)
  • #1   10. jun 2010 Puha - var igennem det samme med Chianti i vinters smiley

    Heldigvis gik det godt - forbindingen røg af efter 1 døgn, men så havde hun bare en hundesko/sok på. Efter 2 mdr. var neglen allerede vokset ud og blevet så lang at den skulle klippes.

    God bedring til Wille


  • #2   10. jun 2010 har prøvet det samme dog med ulvekløer som efterfølgende blev helt fjernet

  • #3   10. jun 2010 Vi har prøvet næsten det samme med Zita. Hendes klo brækkede bare af helt nede hvor den sad fast, det stod bare ud med blod, så afsted til dyrlægen. Hun pev ikke da det skete, det var de andre hunde der gjorde os opmærksomme på det. Hun har på intet tidspunkt givet udtryk for at have ondt. Dyrlægen var her også meget imponeret over hende. Håber det heler som det skal hos jeres hund smiley

  • #4   10. jun 2010 Zpcn...
    Det håber jeg godt nok også...
    er simpelthen så pylret når det kommer til mine hunde *G*


  • #5   11. jun 2010 Takker Beanmor, han var noget ved siden af sig selv hele aftenen igår.. Men her til morgen er han super glad, og går næsten helt normalt trods den store forbinding..

    Så det tyder på alt er godt, nu er det næste spændende at se om to dage hvordan det ser ud inden under smiley


Kommentér på:
Flækket negl :( (Langt)

Annonce