{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flækket negl :(
  • #1   7. mar 2014 de fjerner den nok og forbinder den, så der ikke kommer infektion i - det gjorde de i hvertfald ved Fimze


  • #2   7. mar 2014 altså hele neglen ? .. kom din hurtigt over det ?

  • #3   8. mar 2014 De kommer sig meget hurtigt. men om det er fordi de ikke vil vise smerte eller fordi de simpelthen er smertefri, det tør jeg ikke sige. på trods af at jeg har være vet-sygeplejerske i 29år. smiley
    Men held og lykke og rigtig god bedring med vapsen. smiley


  • #4   8. mar 2014 Åh det jeg glad for , han er meget øm nu , men det jo klart når nerven stikker ud ..

    Mange tak smiley


  • #5   8. mar 2014 Det gør også forbandet ondt, så han bliver lykkelig når den er blevet ordnet, for selvom det gør ondt et lille stk.tid efter, så er smerten en helt anden end smerter fra en skade.
    Det kender du nok fra dig selv, uanset hvilken slags, eller hvor lille et sår man har fået, så gør de altid mere ond inden man har fået den renset og sat plaster på.

    Jeg sidder pt.og piver over min tommeltot, jeg har gjort et eller andet så kødet under neglen har løsnet sig, og det føles bare som om at jeg skal gøre ALT med den tommeltot. PIV SNØFT. smiley :-)Hihihi..SH*T..hvor jeg syntes at det gør AV.


  • #6   8. mar 2014 Jae måske når det er overstået så tror jeg han bliver glad , han er skrækslagen for at komme til dyrlægen , det lige før jeg tuder ved tanken om han skal afsted det er så hårdt at se han bliver så sur og gal , og skal lægges helt væk for de bare kan røre ved ham smiley

  • #7   8. mar 2014 ØV. ja det er væmmeligt. Jeg har en Basenji som heller ikke fordrage at komme til dr.dyr, bare det at få ham ind i venteværelset er noget af en kamp.
    Heldigvis har han aldrig fejlet noget selvom han blev 15år i December, men bare det at han skulle ha sit tjek og vaccineres det gjorde mig dybt ulykkelig, han vejer kun 12kg. så man tar ham bare på armen, men da den race ikke kan gø, så bruger han en masse andre lyde i stedet for, og det lyder så slemt at han kan høres 1km.væk og folk tror at man er ved at flå ham levende. Så da jeg fandt den kørende dyrlæge, ringede jeg til ham og de sidste 8år har han fået sin vaccination hjemme hvor han ikke har boget imod dyrlægen. Min Rottweiler Nickie som jeg havde før jeg fik Basenjien = benji, den blev også aflivet hjemme, for han brød sig heller ikke om dyrlægen, og hans mor hadede dem også. Men det er nok fordi de alle har set, at den ældste ikke kunne lide det, så hader de det automatisk også.

    Kan du ikke få noget beroligende som du kan gi ham hjemmefra ? Det ville da være en fordel, og han skal jo alligevel bedøves.
    Stakkels jer begge 2, det gør helt ondt at vide i i skal det igennem, når det er så "uønsket".


  • #8   8. mar 2014 Åh det så skrækkeligt at skulle slæbe den derind smiley ja folk må da have tænkt sit , det har sikkert været nogle værre lyde han kom med smiley

    Jo det er blevet snakket om beroligende , men det kan vi ikke rigtig nå den her gang i hvert falde smiley , han skulle ha været inde og få taget en blodprøve inden længe fordi han er på smerte stillende for hans hofter , så jeg håber at han lige kan fikse en blodprøve i morgen når han nu alligevel er lagt væk .


  • #9   8. mar 2014 Jeg håber det går uden alt for meget stress og jag. Ang.blodprøven der skal du bare be om at de tar dem mens han sover, såm gør de det, det er jo meget lettere for alle.

  • #11   8. mar 2014 ÅH NEJ... Sikke noget.. Det er hermed 100% sikkert, jeg skal aldrig ha en pirat. Hahaha.. smiley

    De to Alaskan Huskies jeg har nu, deres kløer vokser værre end ukrudt, jeg burdte få dem brændt ned, for de når aldrig at få en tilpas kort længde efter, jeg var syg og ikke kunne gå med dem i snor så vi kunne gå på asfaldt de sædvanlige 4timer. Selvom de render i 6 timer og graver hele fælleden op så er kløerne ikke slidt så meget som en brøkdel af en millimeter. Så jeg kan kun få dem ned i alm.længde ved brænding, men der går jo kun 3 dage,så er de som grizzly kløer igen. SUK.man kan ikke lægge 10årige vapser i narkose hver 3die dag bare for at holde kløernes længde normal. smiley jeg får heller ikke nær nok i pension. smiley smiley


  • #12   8. mar 2014 Ja det håber jeg også at han vil smiley ..

    Åh lucky hopper også bare afsted uden nogen form for stop knap ?? .. Men her inde der er han pyllert , nok mere fordi han har fundet ud af at hans mor er meget mere omsorgsfuld og giver meget bedre slik når man er lidt vag og har ondt af sig selv , dumme kræ ! Jeg tror har han gået med det nogle dage , jeg så godt han havde slikket på noget voldsomt da han skulle vente i bilen for 2 dage siden , men tænkte ikke mere over det fordi jeg nusser hans poter hver aften , men nerven må ha kunnet blive presset ud på en eller anden måde smiley


  • #13   8. mar 2014 Batdog, jeg tror jeg har en border der er pirat i forklædning så, for historien lyder meget bekendt. smiley

  • #16   8. mar 2014 Dyrlægen han brændte det stykke kød/nerve væk og så fik han limet neglen , han fik taget blodprøve nu når vi var igang .. Det hele gik faktisk over alt forventning , uden alt for meget stress heldigvis ! Han er noget medtaget af bedøvelsen men han bliver jo heller ikke yngre smiley .. Vi fik ingen smerte stillende med hjem til ham , men han er jo i forvejen på smerte stillede for hofterne .

Kommentér på:
Flækket negl :(

Annonce