{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Løbetid? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et par dejlige rottetæver. Trunte på 2½ og Xena på 6 år. Trunte fik efter sin første løbetid en grim omgang livmoderbetændelse og fik selvfølgelig en masse medicin og kom fint over det. Næste løbetid gik fint, men så kom hun i løbetid efter 3 mdr. igen (virkede som en helt normal løbetid, bortset fra hun blødte lidt længere tid). Nu er der gået knap 3 mdr. igen og hun er begyndt at hæve bagi og jeg har set lidt klart udflåd et par gange (samme som sidst inden hun begyndte at bløde)
Er der nogen herinde der har nogen erfaring med det? Jeg har aldrig før haft en tæve der kom i løbetid så tit?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid?
  • #1   11. jun 2010 Hormonforstyrrelser måske..? Syntes heller ikke jeg har hørt det er så tit?

• #3   11. jun 2010 Det med at få fjernet livmoderen er måske den rigtige løsning. Også fordi som du siger sker der noget i kroppen. Bla. tabte hun sig helt vildt og smed det meste af pelsen, så det kan ikke være godt for hende. Hun skal ikke bruges til avl, så det ender nok med en operation.

Kommentér på:
Løbetid?

Annonce