{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Pludselige alene hjemme problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst en del om alene hjemmetræning m.v., og er helt med på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert at gøre.

Jeg har en tæve på 7 mdr. Vi har trænet alene hjemme over flere omgange.
I starten var der absolut ingen problemer, hun sov så trygt at hun først vågnede når vi stod lige ved siden af hende... smiley (det var en dejlig tid smiley )

Så begyndte hun at hyle og gå rasteløs omkring når hun var alene. Forefra med alene hjemme træning, som bestemt også havde en effekt. smiley

Nu er hun så begyndt at ødelægge al ting af når hun er alene... smiley
Problemet denne gang er så, at jeg ikke har mulighed for at starte forefra med alene hjemme træning før om nogle uger.

Jeg er studerende, og er derfor rigtig meget hjemme. Jeg er ikke afsted til bestemte tidspunkter, og er derfor heller ikke hjemme igen til bestemte tidspunkter. Jeg tror det er her problemt ligger - altså at der ingen fast rutine er.

Men hvad nu? Kan jeg gøre noget i weekenden? Findes der en turbo alene hjemme træning, som jeg kan klare hen over weekenden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pludselige alene hjemme problemer
  • #1   11. jun 2010 Det er måske fordi hun keder sig? Aktivere du hende inden og sørger for hun er træt når du tager hjemmefra?
    Vi fandt ud af med vores at han kedede sig da han ødelagde ting.