{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Tak til alle! {{forumTopicSubject}}

Kommer til at tænke på hvor meget vores liv har forandret sig efter vi har fået hund.
Mener selvfølgelig på den gode måde.
Vidste godt at vores liv ville blive lidt anderledes, men var ikke klar over at jeg ville møde SÅ mange vidunderlige søde mennesker.
Så som jeg har sagt før så er hundemennesker de bedste mennesker efter min mening.
Jeg ville bare lige rose alle jer herinde for at deltage i hundeverdenen og dermed gøre verden til et bedre sted og så lige sige tak for den varme velkomst vi fik da vi kom herind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak til alle!
  • #1   17. jan 2005 Jamen det var da så lidt *GG*
    Og ja, rigtige hundemennesker er rigtige mennesker.
    Det var da derfor jeg valgte min kæreste, som jeg mødte på en bænk i en park, hvor han luftede sine hunde, og jeg min....
    Tænk, hvis han ikke havde kunnet lide hunde!
    Inden han fik hund var han sådan en dyster "deprimeret" fyr(*GG*), men da han fik Zita blev han helt menneskelig.
    Det er i hvert fald, hvad han og andre mennesker siger. Jeg kendte ham jo ikke dengang af gode grunde *gg*
    Og så er det da helt vildt rart her at have et sted, hvor det er i orden at være hundetosset, jeg mener, folk der ikke har hunde ryster jo på hovedet af en, når man fortæller, hvilken nuttet ting ens hund gjorde i weekenden *ss* Herinde fortæller folk bare endnu mere "skøre" historier om, hvad DERES hund lavede. Det er da bare skønt at være her!
    Hilsen og Hygge fra Belinda, Gilbert og Zita :o)


  • #2   17. jan 2005 Ja jeg er godt nok glad for at have fundet dyregalleriet.
    Der er desværre heller ikke nogen af vores venner der har hund eller overhovedet dyr for den sags skyld, og det kan jeg OVERHOVEDET ikke forstå.
    Hvordan kan man leve uden dyr i sit liv!!???
    Men så har vi til gengæld mødt en masse hundemennesker efter vi har fået Armani


  • #3   17. jan 2005 Nååååårh Martin er man i det sentimentale hjørne idag*GG*

    Gir dig ret hundene gir en så mange positive oplevelser, at det smitter af på ens personlighed


  • #4   17. jan 2005 Er det din første hund Lone S???


  • #5   18. jan 2005 Hej Michael!
    Det er nu ikke for at være sentimental, det er bare fordi jeg for tit syntes at man har for travlt med at kritisere hinanden og for sjældent giver folk den ros de fortjener når de gør noget godt


  • #6   18. jan 2005 Det var bare gas:-)

    Jamen helt enig:-) Der er desværre mange der er gået hen og blevet alt for fokuseret på de "negative" sider. her mener jeg daglig dagen generelt.

    Ps. hvis du har lyst en dag kunne vi mødes med hundene så de kan tumle med hinanden, Cocio har leget med en del amstaffer og nyder det i fulde drag selv om han ikke er så stor.


  • #7   18. jan 2005 Hejsa Martin...... Du har så evig ret, vi mennesker er så gode til at kritisere alt og alle og glemmer tit at rose og det gælder både andre hinanden vores børn og ikke mindst vores hunde, ved ikke hvor mange gange jeg som træner på en time siger så ROS dog jeres hunde...... Har hele mit liv værret omgivet af dyr, af den ene eller anden slags og kunne ikke leve uden..... Og vil også lige sige til alle... Synes også det er rigtig hyggeligt herinde :o))

  • #8   18. jan 2005 Hov forresten Martin, er du klistret fast til dit tastatur i dag?
    Synes du har haft helt vildt travlt med at skrive her til aften *GGGGGGGG*


  • #9   18. jan 2005 Tak for ordenen Martin *S*

    Ja, jeg møder desværre også tit kritik når jeg fortæller om Milles arbejde, og andre hundes arbejde! Det kan hidse mig sådan op, men jeg bliver god igen *GG*

    Hundemennesker eller bare dyremennesker, er som I andre siger, de bedste mennesker ;o)


Kommentér på:
Tak til alle!

Annonce