{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.114 visninger | Oprettet:

FOR MEGET!! {{forumTopicSubject}}

SÅ ER DER KUN 14 DAGE TILBAGE TIL NY MUSKELHUNDELOV TRÆDER I KRAFT!!!!
Jeg er så inderlig ked af det på vegne af alle dem som har en muskelhund med hvalpe, som skal aflives eller sælges til udlandet. Det grotesk at vi har en regering som kun ser på problematikken med deres egne øjne, og vurderer derud fra!! FUCK SF OG S, idet det er deres ansvar at denne nye hundelov bliver aktuel, Dansk Folkeparti havde sågar forslået en genial plan som lød at man skulle gøre tingene omvendt dvs. lave en POSITIV LISTE over hunde istedet for en negativ, altså en lov om hvilke hunde som er lovlige i DK istedet for at dramatisere det hele og kun se negativt på det!! Jeg hader virkelig de indesporede huleboer som er i folketinget, i har jo aldrig nogensinde mærket virkeligheden, men lever i en illusionel verden direkte fra folkeskole til eventuel minister post.. det er simpelthen til grin at vi skal efterleve sådan nogle skvat hoveders regler, bare fordi de siger det, det burde være omvendt.Man skulle lave en folkeafstemning!! eller anden form for afstemning, det kan ikke være rigtig at en flok jakkesæt skal diktere hvilken hunde vi må have.. Jeg kan f.eks. nævne 30 hunde som er betrækkelig meget farliger end dem som er på den FORBUDTE LISTE!! Jeg føler jeg må gøre noget, men hvad? Demonstrationer? i hvert fald en eller anden form for modspil skal de ha de svin som ødelægger så manges kærlighed til disse hunde..Kun så DE RACE RENE HUNDE = INCEST HUNDE= SYGDOM= TIDLIG DØD= UENDELIGE LIDELSER SKABT AF MENNESKER.. Vi lever i et sindsygt demokrati, politikerne er sku de største kriminelle i DK.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FOR MEGET!!
  • #1   16. jun 2010 Bliver nu altså noget provokeret af at du mener MIN hund som er raceren er en incesthund....

  • #2   16. jun 2010 Nu kan man nok ikke give skylden kun til politikerne.. Der har været et behov for at der blev gjort noget og det er så deres job.. Don't shoot the messenger..
    Er enig i at det er synd for jer der har sådanne hunde!! Det er slet ikke derfor, men jeg vil ikke sige at det er politikernes skyld..


  • #3   16. jun 2010 Når jeg læser dit indlæg, jaee så føler med dig lidt af vejen, men jo længere jeg læser, forsvinder den føelse og når jeg når ned til de 3 sidste linier er den positiv føelse for dig TOTALT væk,og kun væmmelse tilbage - hvem kan forstå det?????

  • #4   16. jun 2010 @camilla.. hvad i alverden mener du med, at man ikke kan give politikkerne skylden? ..det ER deres skyld at den nye lov ser ud som den gør, hvem bærer, ifølge dig, ellers ansvaret?

  • #5   16. jun 2010 Øhh hvordan ville du bevare blandinger med en positiv liste ?
    Med den ville der da ryge endnu flere racer da de jo nok næppe sætter blandinger på listen og nok heller ikke kender til ALLE racer

    og så er raceren er ikke = sydom, død og ødelæggelse


  • #6   16. jun 2010 Hvis du er så utilfreds med vores regering og vores demokrati i Danmark, så står det dig jo frit for at flytte til et andet land!

    Når man som dig stiller tingene så meget på spidsen og kalder alle racerene hunde for incesthunde, så er man i mine øjne ikke ret meget bedre end de politikere der har skåret alle "muskelhunde" over én kam.


  • #7   16. jun 2010 (og så SF og S jo ikke regeringsmagten)

  • #8   16. jun 2010 Der var da nok lige et tilfælde, hvor det ikke er hundene men ejeren den er gal med smiley Eller ihvertfald værre smiley

  • #9   16. jun 2010 Selvfølgelig er det ikke deres skyld.. De er valgt af folket til at tage beslutninger for folket.. Der har altså været et behov for at der blev gjort noget...
    De er folks skyld.. Alle dem der har været med til at skabe det behov for at der blev gjort noget...


  • #10   16. jun 2010 Er helt enig Jema spot... - Jeg har også ondt af de folk (og hunde) der bliver ramt, men det der indlæg kan jeg ikke have respekt for..

  • #11   16. jun 2010 ....

  • #12   16. jun 2010 Jesus Christ - Elendigt indlæg TS...

  • #14   16. jun 2010 "Man skulle lave en folkeafstemning!! eller anden form for afstemning, det kan ikke være rigtig at en flok jakkesæt skal diktere hvilken hunde vi må have"

    Det ville du nok ikke ønske dig, de fleste afstemninger der har været iforbindelse med artikler har vist et overvejende flertal for forbud..... så i bund og grund følger loven flertalet af borgerne, sorry to say


  • #15   16. jun 2010 Haha... Typisk S og SF... de tager ikke holdning til en skid.. hehe

  • #16   16. jun 2010 Camilla og Munthe <
    Der var en grund til de ikke tog parti

    De var IMOD raceforbudene, men FOR de øvrige tiltag, og naturligvis kan de ikke stemme ja til et forslag hvor de ikke støtter op om halvdelen og heller ej sige nej til et forslag som samtidig indeholder nogle gode elementer.


  • #17   16. jun 2010 Ved det Danielle - det så bare lidt sjovt ud.. det var nu bare for sjov.. smiley

  • #18   16. jun 2010 Jeg var nok lidt vild i mit indlæg,men føler mig sku også frustreret over den nye hundelov. Det kan bare ikke være rigtigt at der behøves at lave en hundelov om muskelhunde, det gjorde regeringen heller ikk da schæferen var en KAMPHUND og bed alle og enhver, eller Rottweileren som også var i medienes søgelys dengang tilbage i 80 og 90 erne.. Det er en unfair og meget spontan metode at lave sådan en sindsyg hundelov, var meget mere inde for mundkurv eller hunde kørekort..
    Ang. alle jeres kommentarer, jeg kan kun give jer ret, jeg elsker PITBULLS, og alle disse muskelhunde racer, de har noget specielt over sig som passer perfekt md min personlighed.. Jeg synes selv personligt at der ingen forbud skal være over nogen hunde, man smider heller ikke alle de HORMON BOMBER ned fra fitnessdk bare fordi de er sindsyge og "LÅSER" grebet hvis de får fat i en.. synes det er grotesk.. Jeg er ansvarsfuld, og opdrager mine hunde som familie hunde jeg går meget op i deres velbefindende, og jeg hader dem som mishandler deres hunde om så det er vagabondens labardor som kun fårmad hver 2.dag, eller der er en PERLE med en KAMPHUND Som bruges til kamp!! jeg elsker hunde højere nogen gange end mennesker!!


  • #19   16. jun 2010 ANN.SOPHIE: ELENDIGT SVAR!! lad mig nu lige have lov til at formulere mig så godt jeg kan!!

  • #20   16. jun 2010 Du har jo fuldstændig ret, du er for meget!!! Du kalder en hyrdehund for en kampund og putter det selvopfundne prædikat muskelhund, på en pitbull?? Eller også har du bare for lidt af et eller andet.... smiley

  • #21   16. jun 2010 Jeg synes nu stadig, at mit svar var bedre end dit indlæg? Hehe..
    - Kan sagtens forstå alle de frustrationer folk har, men det hjælper jo ikke at kime helt over?


  • #22   16. jun 2010 schæferen er en hyrdehund og ikke kamphund smiley deraf navnet schäferhund/German sheperd.

    Men de kan jo ikke forbyde schæfere her i landet, så forbyder de jo en masse politihunde smiley


  • #23   16. jun 2010 JA, du fik det formuleret lidt for hidsigt. Men jeg forstår godt, at denne lov giver en masse frustationer.
    Og det ER politikkernes SKYLD !
    Der har været nedsat et hundeudvalg - som grundigt har bearbejdet "hundeproblemerne" - og de har IKKE anbefalet et forbud.
    "Den gamle hundelov" gav rigeligt belæg for at gøre noget ved de hunde, som overfaldt andre - men politiet håndhævede bare ikke loven. Så nu laver de en nylov - håndhæver politiet så den ?

    Jeg synes, at du skal lufte dine frustationer overfor politikkerne. Skriv et brev til justitsministeren. Skriv til aviserne. Deltag i demonstrationen d. 1. juli. Støt det nye parti FOKUS (mener jeg det hedder). De har det som mærkesag at få denne groteske hundelov trukket tilbage.
    At S og SF har undladt at stemme fordi de kun kan lide dele af loven - det er i mine øjne jo lige så godt som at stemme for - hvis der er dele de ikke kan lide, så skulle de jo stemme nej - og få et nyt brugbart lovforslag brygget sammen.

    Men lad være med, at rette dine frustrationer mod andre hundeejere.
    Det får bare nogen til at tænke - "det er bare endnu en agressiv MH-ejer!"


  • #24   16. jun 2010 jamen kæreste Charlotte må man det!!!!!!

  • #26   16. jun 2010 crist TS

  • #27   16. jun 2010 Indlæget taler for sig selv. Flere af dem og man er sikker på forbuder aldrig bliver ophævet.

  • #28   16. jun 2010 nææææhhhh har jeg en kamphund? der kan man da bare se.... troede at jeg vidste hvad jeg havde mellem hænderne ..... dooooh! dåmme mig!

  • #29   16. jun 2010 Maiken T - Politikerne finder hurtigt ud af, at det egentlig ikke er hunden, som den er gal med - men ejerne.. Håber jeg ..
    Men ja, det er sørgeligt, at de ellers så ansvarlige muskelhunde ejere, ikke vil følge den nye lov.. - Hvilket jeg ikke ligefrem vil kalde særligt ansvarligt..
    - Om vi synes om loven eller ej, så er vi jo nød til at overholde og følge den.. - Så de kan se, at det IKKE er os ejere den er galt med..

    Hjemme ved os, synes vi bestemt heller ikke det er sjovt, at skulle lære vores 6½ årige Malcom at have mundkurv på, men med ordentlig tilvænning, så tror jeg bestemt ikke det er noget de lider nogen nød af, ved at bære denne mundkurv på gå tur..


  • #30   16. jun 2010 Det er sgu badehatte som dig, trådstarter, der er årsag til hele det her kaos, så hvad med at begynde at forholde dig til lovgivningen (for en gangs skyld, den rødnæse du har billeder af viser jo at du er kold i røven) og begynd på mundkurvstræningen med dine forbudte hunde istedet for at sidde herinde og kaste galde til højre og venstre?

  • #31   16. jun 2010 Gu er det da ej politikernes skyld det her!!! Det er da ejerne af liste-hundene der er skyld i det selv!

    Og nej naturligvis mener jeg ikke ALLE ejerne - for der er HELDIGVIS mange ejere af disse hunde der er sindssygt ansvarsfulde og har været det hele tiden - det er dem jeg har ondt af :o(
    Jeg har ikke ondt af alle dem der dagligt - og flere gange om dagen - herinde på HG skriver at de ALDRIG vil give deres liste-hund mundkurv på og som også direkte skriver at de stadig vil rende løs med deres hund i diverse hundeskove og parker for "der er fame ingen der skal bestemme over mig og min hund - jeg kan sagtens styre min hun" halleluja må jeg bede om mine himmelblå!
    Pga disse udtalelser og mange andre tåbelige af slagsen er jeg endt med at blive glad for den nye lov! Sorry

    Og må jeg lige ha lov at tilføje - det ER altså ikke altid ejernes skyld at en hund fx angriber en anden hund - det ligger altså i deres gener at forsvare sig selv og sin familie........ Man kan ALDRIG stole 100% på en hund - INGEN hunde - det er jo for dælen da ET DYR!!!!!!!!!!! med et dyrs instinkter........ så stop dog for hulan den der med at det er ejernes skyld og ikke hundens!!!!!!!!!!
    Please


  • #32   16. jun 2010 Sumo smiley ! - Selvfølgelig er det ejernes skyld en hund angriber en anden hund, hvis de ingen snor har på..

  • #33   16. jun 2010 Og nu er det politikkernes skyld?

    Nej du - det er ejerne af disse hunde - der har udvist den grad af ansvarsløshed - så tak selv


  • #34   16. jun 2010 Der var kun 4 imod lovforslaget -

  • #35   16. jun 2010 Den der tier sammentygger - og nej de stemte IKKE imod!

  • #36   16. jun 2010 Hjæææælp! Det er lige gået op for mig jeg har en kamphund herhjemme!

    Schæferen kamphund ??? Øhh jeg må have sovet i timen, det er altså ikke smart at politiet bruger kamphunde i tjenesten *GG*


  • #37   16. jun 2010 Når S og SF forholdt sig neutrale var det fordi, der var områder af hundeloven, de gerne have villet stemme ja til.
    De var lodret imod forbuddene.

    Det kan aldrig blive S og SF, der er ansvarlige for, at de kom. Det kan vi takke V, K og O for...


  • #38   16. jun 2010 Jeg vil nu stadig mene det er de uansvarlige "liste-hunde" der er skyld i at loven kom og IKKE politikerne!
    Politikerne reagerede jo blot på et massivt folkekrav!
    KH M


  • #39   16. jun 2010 Sumo, gjorde de nu også det?
    Eller var der noget spin indover der? Noget med at vise handlekraft?

    Det, de har lavet er en gang makværk, venstrehåndsarbejde, som selv DF erkender nu, hvor der er tusindvis af hvalpe, der står for aflivning. Nu taler den gode Marlene Harpsøe om dispensationsordninger.

    Jow jow, de er dælme dyrevenlige.. Eller også er de gode til at helgardere sig i forhold til den offentlige oppinion.


  • #43   16. jun 2010 Charlotte, hvad ingen kunne vide var, at loven ville blive med tilbagevirkende kraft - og det er jo her, problemet for alvor opstår.

  • #44   16. jun 2010 Det giver ikke mening for mig, at man skal indrette sig efter en lov, der ikke engang har været behandlet i folketinget endnu.
    Man skal følge de vedtagende love og indrette sig efter dem....

    Ja, man skal følge med - men for hulen, hvis vi hele tiden skulle rette os ind efter de forslag der stilles i folketinget og omstille os efter hver udvalgsbehandling for det måske er blevet omformuleret, så kunne vi ikke bestille andet.

    De skal dælme lave love, der er muligt følge, og det giver slet slet ikke mening for mig, at man skal følge love, der ikke er vedtaget.


  • #45   16. jun 2010 Ja der vil jeg sige som Charlotte - jeg ville ihvert tilfælde have spruget lige DEN løbetid over.

  • #47   16. jun 2010 Charlotte, jo, det havde jeg.

    Og jeg ville ønske, at det var det alle havde gjort.

    Men jeg mener ikke, at det er noget man kan forvente, når man laver en lovgivning - så skal systemet skrues sammen anderledes.

    Og konsekvensen er - at hundehvalpe på lade livet. Medmindre, naturligvis, der kommer en dispensationsordning.


  • #48   16. jun 2010 *Hunden*

    Det her er politik i en nøddeskal - og det er sådan rigtig mange vedtagelser er lavet de sidste 10 år, desværre.

    Naturligvis laves der masser af vedtagelser på mere sympatisk facon, men alt det vigtige er foregået på denne måde i 10 år....


  • #50   16. jun 2010 CH

    Jeg kan kun se et stor antal der IKKE har stemt - og rent politisk er det at stemme ja.
    Hvis de partier virkelig havde været imod havde de for pokker stemt - om ikke andet så for at få lovforslaget revideret og træde synligt frem i medierne

    http://www.ft.dk/samling/20091/lovforslag/l163/104/472/afstemning.htm


  • #52   16. jun 2010 Fætter Karin - Det er nu engang sådan man har tradtition for at give sin holdning til kende i folketingssalen.
    Havde der været flertal imod loven, så var der blevet stemt imod.

    Men der tegnede sig et flertal for, og så laver man et politisk statement med neutraliteten.

    *Hunden* grunden til det har været sådan i ti år er, at blå blok har kunnet føre politik alene med.
    Det er usædvanligt i dansk politik, at man har et regeringsgrundlag der alene tæller den ene halvdel af folketinget.
    Og så er det endnu mere usædvanligt at man i så stort omfang har udnyttet det til de tunge sager - finanspolitik, skattepolitik, osv.


  • #53   16. jun 2010 Charlotte, DF er ikke i regering.
    Men de er regeringens parlementariske grundlag.


  • #55   16. jun 2010 Hold da kæft hvor er i snæversynet, hehe jeg morer mig!! I kan sku da ikk mene det i skriver.. i simpelthen for meget herinde, sådan nogle fordømmende Jantelovs danskere!!

  • #61   16. jun 2010 *Hunden*, jeg er bange for, at det er meget seriøst ;o(

    Når den slags sker - at DF laver kovendinger i sidste øjeblik, hvilket man ser meget ofte, hvis man følger med i, hvad der sker i folketinget, så er det for at skaffe sig forhandlingspositioner i andre sager, som måske slet ikke er det nuværende vedkommende.

    Og så skal man ikke tage fejl af DF - det ER et populistisk parti, som siger det populære, men ikke altid stemmer som de siger ;o)


  • #63   16. jun 2010 He he har så modtaget en pb fra trådstarter med følgende indhold:

    "Din ignorante snæversynet idiot, tænk før du taler.. jeg har disse hunde fordi de er dejlige, du kunne jo prøve at komme ud til mig og sige det samme pis du skriver!! tegning"


  • #64   16. jun 2010 Tager det ikke så tungt smiley Har ikke skrevet noget jeg ikke kan stå inde for, heller ikke irl. Men det viser da lidt om hvilket niveau vi er på....

  • #65   16. jun 2010 Jeg fik denne. Men jeg mener nu hvad jeg skrev.

    Bil Scooter MC RC Båd Hifi Cykel Hest Hund Kat Gnaver NY! Baby Bolig BaBoom
    |Min konto |Log ud
    Brugerbetingelser | FAQ | Hjælpe-admins | Kontakt



    Søg hund | Hunde | Forum | Marked | Video | Fotoalbums | Grupper | Udfordringer | Logmenter | Brugere | Links | Forsiden



    Besked
    Beskedcenter | Besvar beskeden | Skriv ny besked | Slet beskeden | Blokér afsender
    Emne: brug hjernen før du skriver!!
    Skrevet af Besked


    Skyd kamphunde ejere ikke kamphunden M


    Skrevet: 16-06-2010 20:11:48

    din ignorante skid, jeg er simpelthen med til at opretholde forbudet på sigt, og du med til at skabe en usikker og irreterende stemning, din idiot at skrive sådan uden du kender mig!! du læser åbenbart det som du VIL læse, uden at læse det som egentlig står.. hehe hader bare sådanne mennesker som dig.. få dig et liv..




    HundeGalleri er en del af Bazoom.dk som ejes og drives af Invio ApS. Invio er medlem af brancheforeningen FDIM - Foreningen af danske interaktive medier, som varetager den officielle danske internet trafikmåling. Bazoom.dk er med sine over 1,3 mio. unikke cookies per mdr. blandt de 20 største internetsider i Danmark. Omregnet betyder det at over 400.000 IRL-brugere er forbi Bazoom.dk hver mdr. Disse foretager ca. 5,4 mio. besøg og genererer over 120 mio. sidevisninger per mdr.



    Annoncørinformation
    Brugerbetingelser
    FAQ Hjælpe-admins
    Kontakt


    --------------------------------------------------------------------------------

    Rued Langgaards Vej 7, 5. sal - 2300 København S | CVR nr. 29 63 63 70 | Copyright © 2002-2010


  • #66   16. jun 2010 smiley Så skaljeg bare finde en kamphundeejer det hedder Johnny... Det i sig selv skulle jo nok ikke være så svært(undskyld), nok nærmere at finde den rigtige smiley

  • #67   16. jun 2010 sikke dog et behageligt menneske..

  • #68   16. jun 2010 Ja Nok ikke lige den måde man får sympati for sin kamp .

  • #69   16. jun 2010 Jeg synes det er en trist måde at oppionere mod en negativliste på.. Du er selv meget negativ at "høre på". Og du ønsker man havde valgt en liste over hunde som var lovlige? Tror du dine hunde havde været på denne, hvis VKO skulle lave den? Næppe...
    Og så giver du tilmed S og SF "skylden" for loven.. Det er ikkie dem der har hverken fremsat forslaget, valgt at ignorere fagfolk eller har stemt for. Ej heller er det dem der har være uansvarlige i årevis, som har mundet ud o en stor utrykhed hos den danskebefolkning overfor disse racer..

    Men jeg håber da du fik det ud...


  • #70   17. jun 2010 Umuli A

    Om du vil det eller ej - så er det sådan det fungerer!

    Gå til hvilken som helst afstemning - 20 imod - 30 for - 15 blanke
    Det er sq da ikke til nej sigernes side de blanke tæller!


  • #71   17. jun 2010 ej okaaaay.. shit hva sker der liig..

    ts: prøv og snak ordenligt til folk,, kunne jo være en start?????

    personligt er jeg både glad og ked af den her lov.. glad, suuuuper glad fordi at (nok ikke alle men mange) at de "sindsyge"(dem der er ødelaGT AF KAMP) får mundkurv på.. ked da den brøkdel har ødelagt alt for de racer, (da de ellers er fantastiske familliehunde mange steder...)

    'jeg sys det er sørgeligt man vil ødelægge sin hund med kamp. men nogle folk skider desværre på dyrene og det kommer 14 racer så til at mærker BIG TIME nu:(


    man kan ikke teste hver enkelt hund.. derfor er de nødt til at sætte alle over 1.. og bliver de nødt til.. for ligemeget hvor meget man elsker de hunde, er man nødt til at tænke dem eller alle andre.. for de angriber jo..
    små hunde der dør.. BØRN,, små børn,, og det er IKKE oki.. på noogen måde.. så derfor sys jeg loven er ok..

    ikke glad på de folks vegne der har en dejlig familliehund som ligepludselig skal have mundkurv på..:/

    ts: ved ikk hvilken af de her typer du passer på..:S men udfra det jeg har hørt indtil videre, (specielt dine priva beskeder er møg modfbydelige at høre på*) så er du på min liste over en af dem der ALDRIG skulle have haft sådan en hund..

    som ejer som hund.. og hvis din pitt får et psyko andfald engang imellem ligesom dig... så vil jeg nødig være i nærheden... så tror du skal hop ud og købe en mundkurv.. sorry to say....??? smiley


  • #72   17. jun 2010 Jeg fik også en ''sød'' lille besked af trådstarter.. Hi hi.. Fjollede mand.. Han skulle prøve at noget beroligende og komme tilbage til tråden når han er faldet til ro.

  • #74   17. jun 2010 Jøsses da for et sprog TS bruger!

  • #75   17. jun 2010 Karin, i dette tilfælde virker S og SF's stemmer ikke som et ja - som Umuli har skrevet, så kunne de stemme nej ligeså tosset de ville, det ville ikke forandre noget som helst.

    Derimod gør de det, som er tradition i folketinget, nemlig at forholde sig neutrale når der er dele af forslaget, som de går ind for, men ikke det hele.


  • #76   17. jun 2010 du godeste... får jeg sådan en besked bliver der fluks givet besked til administrator... en udstemme med link og div.. plus en filterliste.. så ts aldrig kunne skrive til mig igen..

    ærlig talt ts.. få dig SELV et liv


  • #77   17. jun 2010 Ak ja. TS kan blive ved. Ti hi.
    du jo selv helt forrykt, at have så mange hunde er da total ansvarsløs.. sprøgsmål om tid før vi høre om dig og dine beskidte hunde.. føj


  • #78   17. jun 2010 hehe jeg giner min røv i laser, vellykket debat.. tak for de mange hendvendelser.. har en god skole opgave nu..

  • #79   17. jun 2010 brug hjernen: hvem var den til smiley

  • #80   17. jun 2010 Brug hjernen ??

  • #81   17. jun 2010 PB sendt til mig af TS.

  • #82   17. jun 2010 oh gud.. hehe...

    jamen for helved så jeg godt nok også uansvarlig.. men mine 7chi'er-... kan ts ik læse ordet himmelhund????

    hvis 2 hunde er uansvarligt tøs jeg da slet ikk tænke på hvad jeg er haha


  • #83   17. jun 2010 **tør** jeg da slet ikk tænke.. (skulle der stå..)

  • #84   17. jun 2010 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=404922

    samme tråd oprettet i dag...
    du goooodeste....


  • #85   17. jun 2010 der er i hvert fald kommet en udstemme fra mig

  • #86   18. jun 2010 hehe ja smiley Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan finde på at skrive sådan til andre mennesker, og så havde det godt med sig selv bagefter smiley

  • #87   18. jun 2010 Der har du nok at i det rigtige smiley må ikke være rart

  • #88   18. jun 2010 hold da maule smiley
    længe siden man har læst sådan en gang mundævl......

    og måske det havde været nemmere at give en fælles sviner direkte i tråden i stedet for at bøvle rundt med alle de PB-ere?
    LOL


Kommentér på:
FOR MEGET!!

Annonce