{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

For F*****!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Så skete det.

Jeg går en dejlig tur med Basse her ved 10tiden i dag, nyer det dejlige vejr og alle træerne der er ved at springe ud.
Basse går rundt og snuser godt igennem rundt omkring, for man skla jo have det hele med ;o) . Lige pludselig piver han utrlig højt, man kan hører hvor ondt han har, han har løftet bagbenet helt op under maven, og vil slet ikke støtte på det, han kiggede op på mig med bedrøvede øjne og jeg kiggede selvfølgelig på benet. først troede jeg at det var et insektbid, da basse er en meget stor piveskid. jeg kiggede en gang til, og da jeg tog min hånd til mig, var den fyldt med blod.
og ganske rigtigt, han havde skåret sig på en smadret glasflaske, såret var 5cm langt, ret dybt og glasskåret sad inde i benet på ham :o(

Jeg kunne ikke få det ud, og havde ikke andet valg end at lade ham gå hjem, selvom dt gjorde ondt helt inde i hjertet på ham at hører ham pive så meget :o( Men jeg kunne ikke bærer en hvalp på næsten 30kg 2km hjem.
Da jeg kome hjem ringede jeg til dr. dyr, og jeg fik en akut tid. heldigvis var min ene nabo hjemme, og eg fik hende til at kører os (hun har selv en hund, og var klar med det samme).
Basse fik 6 sting og noget smertestillende med hjem, og en meget dyr regning, fordi alle de idioter derude skal smide deres glasflasker i græsset så de smadre.
De tænker slet ikke over hvad der kan ske med dyr der går lige der!!!! :o(

Årrrh, hvor er jeg bare sur og ked af det på Basse's vegne, stakkels lille mand !´:o(

undskyld det blev så langt, men måtte ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For F*****!!!!!!!
  • #1   20. apr 2009 Åhr arme Basse.. smiley
    Ja folk er nogle S.... i naturen desværre..
    Rigtig god bedring med ham..


  • #2   20. apr 2009 Åh nej av! Stakkels lille mand.



  • #3   20. apr 2009 ja, folk er virkelig nogle s... !! :o(

    Lige nu ligger han bare og kigger, med et rigtig bedrøvet ansigt :o(

    Mange tak damgaard og lizette :o)


  • #4   20. apr 2009 Åh stakkels Basse smiley
    Ja, folk er nogle idioter ind i mellem, og tænker ikke længere end deres egen næse, desværre. smiley
    Håber Basse hurtigt er på benene igen.

    Knus


  • #5   20. apr 2009 mange tak malene smiley

  • #6   20. apr 2009 Stakkels Basse...
    Jeg er enig i folk er nogle svin... jeg samlede selv en flaske op i går, som Luka var liiige ved at træde på... og den lå midt på vejen, max. 3 m fra en skraldespand...


  • #7   20. apr 2009 annelise: ja, det er fantastisk ikke? at folk er så blinde ;o)
    De skulle selv få lov til at betale for regningerne når der sker noget.
    Hvor er jeg glad for vi har så gode vilkår mht til dr. dyr her i Danmark!


  • #8   20. apr 2009 Sikke da noget.
    God bedring til Bassemanden.
    De fjolser kunne godt bruge en opsang, sådan noget svineri at smide skrald andre steder end i skraldespanden.


  • #9   20. apr 2009 Stakkels basse og hvilket mareridt så langt hjemmefra...

    Rigtig god bedring med ham.


  • #10   20. apr 2009 ej ej ej... stakkels hund!

    krydser fingre for at han hurtig er på benene igen. og at der ikke støder yderligere komblikationer til!

    stakkels, stakkels hund...

    har intet tilovers for folk der gør sådan...


  • #11   20. apr 2009 Hrmpfffff, det er da til at blive noget så stjernearrig over,
    stakkels Basse, det har da været en helt forfærdelig tur hjem med ham,
    håber han hurtigt får det bedre...........
    En skam man ikke ved hvem regningen burde sendes til!


  • #12   20. apr 2009 da jeg passede en labber her i påsken gik jeg under en viadukt (staves?) pludselig opdager jeg at der er glasskår. jeg stopper hunden, tjekker om der er glas i vejkanten på vej ned under den her bro. ser at glasset er smadret midt på vejen og beslutter mig for at få Valde ind og gå i græsset. tre meter længere fremme er der IGEN glasskår, men ingen græsrabat i siden. får ham på plads og snørkler os igennem. endelig. tror jeg... efter endnu et par meter er der IGEN glas. stopper op og overvejer om jeg skal vende om. samtidig kommer der en familie gående med en lille hvid hund. siger til dem at der er rigtig mange glasskår og de tager den lille hund op. jeg har solen foran mig og har svært ved at se skårene. nå jeg tjekker om vi kan gå lidt videre og går langsomt fremad. efter et par smadrede glas/flasker når vi igennem og Valde blev tjekket rigtig godt igennem... HELDIGVIS havde han ikke en skramme og jeg var så glad for at det ikke var en hyperaktiv hvalp men en ældre, velopdragen dreng på 8 år...

  • #13   20. apr 2009 Er flov over at sige det her, men min kæreste var typen der altid sku smide ølflaskerne ud af vinduet, altså ikke inde i byen men f.eks ved hovedvejen.
    Han unskyldning var at så ku flaskejohn få dem og de smadrede jo ikk når de blev smidt i græsset!
    Jeg prøvede flere gange at forklare ham at der altså godt ku ligge en sten eller andet som flasken ku smadre på og der altså jo er mange dyr i naturen som kan komme til skade, men det gik ligesom ind af det ene og ude af det andet øre.

    Indtil den dag hvor vi selv havde en hund med en skåret pote! Fik 7 sting og tog jævnt lang tid at hele fordi det hele tiden sprang op.

    nu ligger ølflaskerne i bilen hvis drengene har været på tur! Selvom han nok har skyld i mange knuste flasker, er jeg glad for han har lært det idag!!!


  • #14   20. apr 2009 Line.

    Altid noget han har fået det lært. Det er noget tumpet svineri. Det er ligegodt utroligt at der skal så meget til før han kan se problemet.
    Om end jeg ikke synes man skal køre bil når man har drukket.


  • #15   20. apr 2009 Tina J: gir dig helt ret, men igen, bedre sent end aldrig.

    nu drikker han maks to øl når han kører men vennerne kan jo hælde nogle flere indenbords men de bliver heldigvis os lagt i bilen for det siger han de skal.

    Sys det er godt han har lært så meget af det at han ligefrem beder vennerne lade være.


  • #16   20. apr 2009 Line.
    Ja, det er da fremskridt smiley


Kommentér på:
For F*****!!!!!!!

Annonce