{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

Max har fået ny yndlingsbeskæftigelse {{forumTopicSubject}}

Ja, Max er simpelthen afhængig nu - hver gang jeg logger ind på Hundesiden sidder han klinet op af skærmen for at se hundene...

I formiddags sad jeg og kiggede schæferhunde og han var helt ellevild og sad og peb med hovedet på skrå - man må jo sige hunden kan genkende sin egen slags...

Ind i mellem gad jeg godt vide, hvad der foregår i en hunds hoved - gid man var tankelæser smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Max har fået ny yndlingsbeskæftigelse
  • #1   18. jan 2005 ja, vi gir ikke en dyt for det når folk siger at hunde ikke kan se fjernsyn etc, Tyson ser da jævnligt tv og en dag vi så Garfield the movie, var han helt optaget! Så hvorfor skulle hunde ikke kunne se tv som os andre?

  • #2   18. jan 2005 Folk der siger hunde er dumme vil bare gerne tænke at de er selv er meeeeget klogere end andre levende væsner.
    Jeg ikke kun TROR men jeg er faktisk SIKKER på at hunde er klogere end folk siger de er.


  • #3   18. jan 2005 Enig Martin!

    Synes det er interresant at din hund kigger med Christine ;o)


  • #4   18. jan 2005 Kan kun være enige med jer - de gamle hunde vi havde kiggede også fjernsyn - men slet ikke i samme grad som ham her... Alle dyreprogrammer (men specielt med heste og hunde) er "Max-tv" og der kan vi andre godt regne med at 3/4 af skærmen er reserveret til Max's store hoved ;o) Han elsker forresten udsendelserne fra Givskud Zoo - flere af dem vil han gerne bede om :oD Meget lærerige udsendelser, hvis I spørger ham...!

    Det sjove er så, at I samme øjeblik det er en schæfer i fjernsynet - så går han helt i spagat og piber og hyler og det er tydeligt han står og siger "Kom ud og leg med mig!!!" - skægt han reagerer sådan på sin egen race smiley

    Jeg har også altid ment at hunde er utroligt kloge dyr - klogere end mange tror smiley

    Men, når det så er sagt - så er min altså en dumrian ind i mellem - han har stadig ikke fattet at han ikke kan fange lyspletter og han står og kigger dumt, når en lysplet fra en lygte eller et solstrejf forsvinder - og ser han en på 4 meters afstand på en mur - ja så drøner han lige ind i muren, med snuden først, så det siger "Schmock!" - så det er ikke altid han er så klog ;o)

    Hehe - lige nu ligger han og snorker - tror den lille mand er træt ovenpå et par begivenhedsrige dage smiley


Kommentér på:
Max har fået ny yndlingsbeskæftigelse

Annonce