{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.921 visninger | Oprettet:

Foder til super kræsen hund.. {{forumTopicSubject}}

Min hund Milo (border collie) er meget småtspisende og nægter faktisk helt at spise hans tørkost medmindre vi hælder sovs, leverpostej, eller kærnemælk over det..

Lige pt. får han pedigree hvalpefoder som er det han har haft ville spise af i længst tid..
Før det har vi prøvet at give ham:
Eukanuba
Royal Canin
Hill's
og noget billigt tørfoder fra Kiwi..

Altid med samme resultat der går ca. 3 dage så gider han ikke at spise medmindre der kommer lidt menneskemad oveni..

Jeg så jo helst at han fik mindst 2 måltider om dagen og gerne 3 da hans energi niveau er ekstremt højt og da han er meget slank (måske endda for slank i nogens øjne), men vi kan jo ikke tvinge ham til at spise..

Nu har jeg så bestilt en WolfsBlut *3-Pack. Smagekasse med tre forskellige smagsvarianter. Læste lidt om det på nettet og synes at det lyder meget tiltalende..

Nu er mit spørgsmål så bare om der er nogen af jer der har erfaringer med WolfsBlut som de vil dele ud af?? smiley

Mvh. Alexandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til super kræsen hund..
  • #2   22. jun 2010 tak for dit indlæg, selvom det overhovedet ikke var spor svar på mit spørgsmål..!

  • #3   22. jun 2010 Jeg kigger lige med omkring WolfsBlut.

  • #4   22. jun 2010 Jeps smiley
    Jeg har selv en ultra kræsen hund, som begyndt at få wolfsblut for 6 måneders tid siden.
    Zena er utrolig glad for det. Jeg har aldrig haft en hund der kom når jeg stillede madskålen, og det har jeg nu smiley Jeg gør det at jeg kun køber 2 kilos poserne, og så skifter jeg smag fra gang til gang. Hos os passer det med at der er ca. til en måned i en pose.
    Jeg syntes det er en rigtig dårlig ide med at begynde at give guffeluffer (menneskemad) oven i maden, for det er en vane som hunden har meget svært ved at komme af med. Jeg plejer til gengæld at putte lakseolie i maden. Hvis du har svært ved at holde vægten på hunden kan du jo gøre det samme smiley
    Et lille fif: det er en del billigere hvis du køber igennem en tysk hjemmeside. Og hvis du også kun køber 2 kg poser som jeg gør, kan du få flere smags varianter.
    Normalt kan man finde en pakke med 2kg Blue Mountain, 2kg Green Valley, og 2kg Wild Pazifik, men i tyskland har jeg også fundet en pakke med 2kg Wild Duck, 2kg Dark Forest, og 2kg Cold River. Se evt. her: http://www.healthfood24.com/de/Trockenfutter-fuer-Hunde


  • #5   22. jun 2010 Min super kræsne hund, har også både fået Hills, Olivers, Eukanuba osv.
    Men lige nu får hun Royal Canin sensible ..
    Det er til kræsne små hunde (godt nok) men min tæve spiser ALT sin mad jeg servere for hende nu.
    Før kunne det godt stå 3-4 dage hvor hun kun spiste en enkelt tørpille eller lign.
    Men nu bliver skålen slikket smiley


  • #6   22. jun 2010 Maj H

    Kan din hunds mave godt tåle så ofte foderskift? smiley


  • #7   22. jun 2010 Jeg har selv en superkræsen hund
    vi har prøvet eukanuba, royal canin, acana og kingsmoor uden held
    men wolfsblut wild pacific er han helt vild med
    og indholdsmæssigt er det jo et superfoder


  • #8   22. jun 2010 Mit Royal Canin (Sensible), er et af de eneste produkter jeg har set af RC der ikke er korn og hvede og alt mulig andet gøgl i ..

  • #9   22. jun 2010 Min højt elskede Nuga har også været en kræsenpind men nu hvor hun får Wolfsblut så er det slut.
    Hun prøvede Wild pacific men den stank for meget af fisk så hun spiser nu Range Lamb. Den dufter dejligt:)


  • #10   22. jun 2010 Anja: Ej hvor fedt, tusind tak for det link.. smiley Tænkte bare at nu ville jeg lige prøve det der WolfBlut men kunne ikke købe 2kg poser seperat, så købte en pakke med 3 forskellige nemlig de 3 du nævner, og så må jeg jo skifte mellem det og så hans pedigree foder de næste par måneder, det bør holde længe eftersom han ikke spiser så meget..:)

    Stupid Lamb: synes godtnok også den der wild pacific lyder super lækker.. smiley

    nu må vi se om han kan lide det når det kommer og så må jeg ellers købe stort ind af alle smagsvarianterne så vi kan variere det lidt, uden at skifte foder indhold flere gange..:)


  • #11   22. jun 2010 Jeg vil til hver en tid anbefale at fodre med et foder uden korn og ris.

    Hvis min hund skulle skifte foder, ville jeg helt klart også vælge Wolfsblut. Super lækkert foder...

    Desværre skal jeg ikke lige have eksperimenteret med noget, da han har allergi, og fungerer godt på Gourmix.


  • #13   22. jun 2010 Ihh Dejligt med nogle positive erfaringer med det..:)

    Nu glæder jeg mig til at se om Milo også kan li' det smiley


  • #14   22. jun 2010 Det var da så lidt… smiley jeg havde heller aldrig fundet ud af det hvis ikke der var nogle søde tøser der vise mig siden smiley
    Hov lige en ting mere… Du skal ikke blive overasket hvis det der kommer ud i den anden ende variere en del i konsistens alt efter hvilke smags variant du bruger. Indholdet i foderet er jo også forskelligt smiley Men jeg kan nu meget godt li’ tanken om at maven får lov til at arbejde, og så længe den ikke får rigtig tynd mave så kan jeg ikke se at det skulle være et problem smiley


Kommentér på:
Foder til super kræsen hund..

Annonce