1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Foder Foder

Så skal vi til det igen igen. Synes det med foder er såååå svært. Jeg har i flere år brugt Royal canin og synes ikke rigtigt det virker efter hensigten. Jeg har Chinese Crested og de får sådan nogle små fedt knuder i huden (jeg ved det ligger til mange cc, så er ikke sikker på det er foderet) men synes bare ikke det er helt så super som jeg kunne ønske mig. For en uges tid siden gik jeg så over på barf og det går sådan set meget godt, bortset fra vores den ældste hund ikke rigtig spiser det. Hun vil hellere have tør foder. Hun er meget lille og tynd vejer 3,5 kg og kan se hun har tabt sig (hun er også MEGET stædig, værre end mig, så hvis hun ikke vil spise, ja så vil hun bare ikke spise :(). Derfor tænkte jeg at jeg også ville have et tør foder, også fordi vi rejser meget med vores hunde og derfor skal have foder med til dem der er med, men også til de hunde der skal passes. Men hvilket foder skal jeg bruge??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   5. jun 2014 Aner det egentlig ikke
    Jeg fodre med Arion Laks og ris Det elsker mine hunde De vil hellere ha det en rester fra om aftenen smiley og jeg har forder stående heletiden fremme

• #4   5. jun 2014 Fodre du med barf Pia? Min han hund er så vild med det at han ikke har tid til at spise en frikadelle jeg plejer at kaste til dem inden maden :D. Han har ikke tid til at vente ;).

• #5   5. jun 2014 Jeg synes desværre at erfarer at det tørfoder mine hunde godt kan li, typisk er noget der er bedre i smag end det er i kvalitet.

• #6   5. jun 2014 Hvad med at kombi fodre?
    Det gør jeg, med stor succes.

De får råt til aften ( dato kød fra fakta, kvickly osv ) og deres tørkost ( arion laks og ris ) står fremme altid.

Jeg prøvede at hel barfe, men Hunden viste bedre smiley Dejligt nemt for mig, da de får det bedste af to verdner smiley

Arion laks og ris plejer at være et hit hos kræsne hunde, og det er bestemt ikke det ringeste foder på markedet smiley
    Din lokale foder pusher skulle gerne ha smagsprøver liggende du kan tage med hjem og se om hun kan li smiley

• #8   5. jun 2014 I har ret tror sgu bare jeg prøver at købe et foder hjem og se hvad der sker :).

• #9   5. jun 2014 Louise Der er nogle steder du kan få prøver med hjem Så er du fri for at købe noget dine hunde ikke vil ha smiley

• #10   5. jun 2014 Ja men synes tit det er sådan at får de lidt så er de vilde med det og derefter gider de det ikke smiley

• #12   5. jun 2014 Jo :), det gør jeg nu også :). Tit får de også kød rester fra aftensmaden :). Det er nu heller ikke så meget det der er problemet :). Det er det at jeg skal finde et foder som er godt til pels og hud og synes ikke rigtig Royal canin er det rigtige :).

Kommentér på:
Foder

Annonce