{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Håber på nogle gode svar til dette :) {{forumTopicSubject}}

Forleden dag skulle min lillebror på 11 år, ned til os for at kigge til Max.. De to kan rigtig godt sammen, når ´min lillebror ellers er på besøg, her er de, de bedste venner.
Min mor fortæller mig så idag, at da hun senere kommer ned til dem den dag græder min lillebror helt vild, pga at Max har stået at gøet og løbet efter ham ham hele tiden. Min lillebror er self blevet en blanding mellem forskrækket og bange. Det skal så siges at det ikke er speciel tit min lillebror er hjemme hos os.. Min lillebror bliver jo sur og fustreret og kalder Max nogle grimme ting, kunne forstille mig noget som dumme hund osv.
Max er altid at været en meget omsorgsfuld hund hvis der er nogle der er kede af det og græder..

Når jeg høre dette bliver jeg selvfølgelig lidt ked af det, for det ligner slet ikke maxs adfærd. Hvis han gør overfor os er det fordi han vil lege efter en dag han har været alene hjemme.. Dette er jo også klart. Min mor plejer at kigge herned til hverdag. Om max er blevet overrasket over det er en anden der kommer, eller hvorfor han har sådan en adfærd lige pludselig kommer lidt bag på mig.. Hvorfor reagere han sådan???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håber på nogle gode svar til dette :)
  • #1   25. jun 2010 Karina J. Det kan være meget svært at sige hvad der er sket hvis der ikke har været nogen voksne til at overvære situationen.
    Det kan jo være din lille bror er "kommet til" at drille ham lidt, og hunden har så bare svaret tilbage af samme skuffe...
    Jeg ville få din lille-bror hjem til jer igen, for at se hvordan hunden reagerer, og evt. få opbygget et godt forhold mellem dem igen samt forklare din lillebror hvad man gør og ikke gør når der hunde i nærheden - Bare for at være sikker på at han ved det :o)

• #2   25. jun 2010 Max har da bare tænkt "YES nu kommer der en legekammerat".
    Så har han gøet = "kom skal vi lege! Vi kan lege fange, jeg løber efter dig!"
    Det er selvfølgeligt synd for din lillebror, at han blev forskrækket. Men der er da ikke noget ondt i det fra hundens side.
    Jeg synes, at I skal være ved siden af, næste gang lillebror hilser på Max, så I kan forklare, hvad det er Max "siger". Vis så lillebror, hvordan han kan få Max til at lade være med at gø og løbe vildt - lillebror kan f.eks. med en godbid i hånden bede Max om at sidde pænt.
    Det er ikke ret mange på 11 år, der kan tumle / styre / forstå en overivrig hund.

• #3   25. jun 2010 Min lillebror skal være sammen med max hele weekenden, hvor han er sammen med min søster, svorger og deres hund, så håber lidt på at de kan se hinanden an der, og lære hinanden bedre at kende.. Men ja har også tænkt på at få ham herned, og fortælle ham hvordan og hvorledes..

• #4   25. jun 2010 Hvoe gammel er din lillebror ?
    Uanset hvor sød din hund er, skal børn og hunde aldrig være alene sammen.

• #5   25. jun 2010 Lea: Hvis du læser det første indlæg jeg har skrevet, står det på første række smiley men han er 11.. Der vil jeg så sige til dig at det er anpå hvor gammel børnene er..

Kommentér på:
Håber på nogle gode svar til dette :)

Annonce