968 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mere modgang... :( Mere modgang... :(

Ih...
Fie har jo en lang historie med epilepsi som har påvirket hende meget gennem hendes korte liv indtil videre.
Vi gik lige og glædede over at vi snart rammer årsdagen for hvornår lillepigen sidst havde epilepsi-anfald, SÅ dejligt!
Meeeen, bedst som vi lige var optimistiske har Fie fået 3 svulster på benene. Et på det ene bagben og to på det ene bagben. Vi tog straks en snak om dyrlægen og derefter hen for at få hende tjekket. Dyrlægen snakkede om at det enten kunne være nogle godartede svulster som nogle hunde får engang imellem og som kan behandles med antibiotika-salve. Vi fik salve med og skal snakke med dyrlægen igen om en lille uges tid. Hvis svulsterne ikke er blevet mindre skal hun have foretaget en biopsi, så vi kan finde ud af hvad det er.
Hun har fået salve på i lidt over 2 dage og indtil videre kan vi ikke se fremskridt ud over at hævelsen omkring dem er væk. Men selve "ærten" under huden er samme størrelse som før.

Det føles bare som et kæmpe slag i hovedet, at der nu kan være noget andet alvorligt galt med hende.
Jeg håber på det bedste og salven skal have sin tid til at virke. Men et eller andet sted langt inde kan man bare ikke lade være med at tænke: "hvad nu hvis..".

Ej hvor er jeg frustreret...!
Er der andre der har erfaring med histiocytomer (de godartede knuder)?

Hvad er histiocytom:' http://www.hundeleksikon.dk/sygdomme.html#54

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere modgang... :(
  • #1   27. jun 2010 Åhh hvor er jeg ked af at læse det, jeg håber virkelig det bedste for jer!

Sofus havde en godartet som han fik fjernet, det har vi ikke mærket til efter ( 7-9-13 bank under bordet).

Vores naboes hund har også en under huden på sit forben, det har hun haft i længe og de har ikke fået det tjekket... Men den er ikke blevet størrer, de vil nemlig have den fjernet når hun skal neutraliseres!

Håber det bedste for jer !

• #2   27. jun 2010 Hvor er det trist - rigtig dum situation.

Min Bella havde én nederst på maven for nogle år siden og fik den fjernet med det samme. Der har intet været siden smiley

• #3   27. jun 2010 Hun havde forresten også flere epilepsi-anfald da hun var yngre. De gik også "i sig selv" igen og der har heller intet været siden dengang.

Håber naturligvis på det bedste for jer!

• #4   27. jun 2010 Jeg ved det svært, men forsøg at gøre et eller andet for at forhindre tankerne i at komme. Leg, se en sjov film, gå lange ture et eller andet for at distrahere alt det negative.

To dage er ingenting i forhold til antibiotika - det er derfor kuren er så lang.

Selvom det ikke skulle gå væk, kan det være en million forskellige ting. Der findes rigtig mange hudsygdomme både hos mennesker og dyr, og langt de fleste er godartede.

God bedring

• #5   27. jun 2010 Pruttepige ;

Min Simba fik også sådan et histeohalløj på højre flanke da han var ca. 8-9 mdr. , det blev fjernet med operation , hvor der samtidig blev taget en biopsi fra , så vi kunne være sikker på diagnosen.

Han har intet mærket til det siden og nu er han 2½ år.

Pøj pøj med den lille hunni smiley

Kommentér på:
Mere modgang... :(

Annonce