2.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

naboens hund tisser...... naboens hund tisser......

som skrevet.. Naboens hund tisser op af alle vores ting.. vores biler, husmuren, blomster, børnenes cykler, vores træ osv...... jeg har bedt dem 10 gange om at holde den hund i snor eller indendørs når de ikke holder opsyn med den..
dette er de dog totalt ligeglade med.
om vinteren er det ikke så slemt, men her om sommeren stinker det simpelthen så meget, det er jo ikke til at holde ud smiley
men hvad kan jeg gøre.? har prøvet at købe noget "gå væk hund" men det virker ikke overhovedet.
er det virkelig for meget forlangt at deres hund ikke skal rende og tisse ovre hos os hele tiden?
ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  naboens hund tisser......
  • #1   30. jun 2010 Hundeejere har pligt til at holde deres hunde på egen matrikel/i snor/under kontrol på gåturen.
    Så jeg tror jeg ville starte med at informere dem om at hvis deres hund ikke meget snart bliver hegnet inde, vil det blive meldt.

Hjælper det heller ikke, må man jo gøre alvor af at melde det. Og blive ved at melde det, hver gang den bliver opdaget.
    Kan i fange den, kan man jo osse overveje at smide den forbid et internat. Så må de betale for at få hunden igen.

• #2   30. jun 2010 Sæt et alm hegn eller et el-hegn op smiley

Og ja, det kunne jeg selv finde på, hvis jeg havde naboens hund rendende i tide og utide!

• #3   30. jun 2010 Lillefisen: det er jo rigtig svært, for man gider nok heller ikke blive skide uvenner med sin nabo. Og tis er noget andet, hvis det var pøller kunne man jo bede dem fjerne det...
    Men jeg ville sige til dem at det er ulovligt og se om ikke det hjælp i første omgang at skrue bissen lidt på, uden rent faktisk at melde det. Nabokrig er noget af det væreste at rode sig ud i..

• #4   30. jun 2010 det er ikke kun når de er ude og gå.. det er jo desværre naboen, vores indkørsel ligger op af hinanden så den tisser hos hos mindst 5 gange hver dag.
    jeg har sagt det SÅ mange gange. sidst fangede jeg den endda nede på vejen hvor den var løbet efter en lille pige som blev vildt bange for den.
    jeg afleverede den og oplyste det til dem, dagen efter da jeg kom hjem........
    var hunden løs igen.

jeg har godt nok tænkt på at aflevere den på et internat.. for jeg er virkelig træt af det.
    det værste er at det jo ikke er hundens skyld, men man bliver dælme da lidt sur på den også altså.
    den rendte også og lavede herovre, men det kunne jeg samle op og smide over til dem, så holdt det da op, det kan jeg desværre ikke med det andet .-(

• #5   30. jun 2010 vi kan ikke sætte hegn op for det er i vores indkørsel og ved vores fordør. vi har sat hegn op så den ikke kan komme om i haven, for der begyndte den også at rende omme smiley
    sådan nogle mennesker burde ikke have hund altså

• #6   30. jun 2010 Prøv med noget hjortetaksolie. Det stinker også rigtig grimt, men kun de første par dage så vi mennesker kan lugte det smiley det burde virke og det kan købes i matas…

• #7   30. jun 2010 ih tak, det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
naboens hund tisser......

Annonce